tville1978

Gittes tabertråd

71 indlæg i dette emne

Har haft en weekend der absolut ikke har stået sundhedens tegn, men jeg har nydt det.

Nu er det hverdag igen og så er det op på hesten.

Vægten er ikke noget at prale med, men sådan som weekenden har set ud er der ikke noget at sige til at den siger 76,4kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har haft en weekend der absolut ikke har stået sundhedens tegn, men jeg har nydt det.

Nu er det hverdag igen og så er det op på hesten.

Vægten er ikke noget at prale med, men sådan som weekenden har set ud er der ikke noget at sige til at den siger 76,4kg.

Der skal altså også være plads til at falde af hesten engang imellem, så længe man husker at hoppe på igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

75kg lige ud i dag, men nu har jeg jo også spist suppe de sidste 3 dage.

Nå diætisten kalder i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag jeg skal til diætist efter en længere pause og jeg glæder mig, selvom vægten ikke er så god.

I morges uden tøj på stod vægten på 74,7kg, så lidt ned går den jo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag at jeg har været til diætist efter en pause på 3,5 måned.

Det var rigtig rart at se hende igen og jeg fik en god lang snak med hende.

Vægten sagde 76,5kg, så det var lidt noget andet end morgenvægten. Men det er hendes vægt jeg vil gå ud fra. holde det.

Vi er blevet enige om at jeg starter på en frisk fra i dag. Jeg fik målt fedt procent og bmi. Ikke noget opløftende, men jeg vidste det godt.

Jeg har besluttet at jeg skal lave en personlig madplan om dagen, hvor alle mine måltider skal stå, så jeg hele tiden ved hvad jeg skal spise.

I dag har jeg også fået bestilt protein shakes, som er god til en dag på jobbet, hvor jeg måske ikke kan nå spise et mellemåltid, så kan det være nemmere at drikke det.

Diætisten fortalte også at da jeg startede i april 2009, nåede jeg faktisk at tabe knap 10kg på 3 måneder, så jeg kan godt.

Mit mål er at komme ned i 60erne og veje.

Den 29 jan skal jeg være Gudmor og det ville være en personlig sejr at vægten sagde under 70kg.

Jeg er blevet motiveret igen og glæder mig bare til at komme igang og

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aftes fik jeg lavet en madplan for i dag.

Morgen: 2 dl yogurt cheasy vanilje og 1 dl fromage frais, 100g frugt i tern og 9 mandler. Kaffe og vand.

Tidlig formiddag: Æble + 7 mandler

Frokost: Rugbrød 45g, 1/2 avokado, 80g mager pålæg, gulerødder, tomat og peberfrugt

Tidlig eftermiddag: 7 mandler + 1 gulerod

Sen eftermiddag-Enten knækbrød med skrabet os eller protein shakes

Aften: SKal til middag hos kollega

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det mandag. Jeg er generelt komme godt igang med min morgenmad og den spiste jeg også i weekenden.

Fredag aften var jeg til middag og det blev til en del alkohol :D

Lørdag var jeg til brunch hos min far. Jeg spiste slet ikke så meget som jeg plejer og det i sig selv er en sejr for mig.

Nu skal jeg bare ind i en god rytme så jeg med god samvittighed kan tage til Dublin om 1½ uge.

Derovre kan jeg jo ikke køre min plan 100% men jeg vil prøve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det tirsdag og jeg syntes det går lidt nemmere for hver dag. Denne gang vil jeg bare smide de kilo, både for min egen skyld, men også for at vise over for min far at jeg da også kan tabe mig. Han har lige tabt 11kg ved hjælp af madlog.

I går var der en kollega der havde bagt kage, men jeg rørte ikke spor :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går var lidt en off dag og jeg holdt mig ikke til min plan som jeg skal. Det var ikke fordi jeg spiste usundt hele dagen. Det var kun til frokost, men jeg fik ikke mine mellemmåltider eller alt det grønt som står på min liste.

Tilgengæld stod jeg 10min med min nye hula hop ring. Det var lidt hårdt. Det er planen at stå med den hver dag i 15min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går var lidt en off dag og jeg holdt mig ikke til min plan som jeg skal. Det var ikke fordi jeg spiste usundt hele dagen. Det var kun til frokost, men jeg fik ikke mine mellemmåltider eller alt det grønt som står på min liste.

Tilgengæld stod jeg 10min med min nye hula hop ring. Det var lidt hårdt. Det er planen at stå med den hver dag i 15min.

Nogle gange kan man godt komme til at gå lidt ved siden af planen... Det skal der altså også være plads til :)

Har godt hørt at de der hula hop ringe skulle være hårde at starte op med, men til gengæld skulle de være rigtig effektive :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kører stort set upåklageligt med kosten på jobbet. Det er mere hjemme de kan knibe lidt.Men Rom blev heller ikke bygget på en dag. Jeg rykker mig, men langsomt. At jeg så også til til Dublin i morgen gør det ikke bedre. Er klart med på, at jeg ikke kan holde det 100%, men jeg vil nu heller ikke smovse i søde sager.

I går brugte jeg hulahopring i 2,5min. Ikke meget, men jeg må langsom arbejde mig op, da jeg fik pænt ondt sidst, plus at jeg nu prøver en lidt anden teknink, og det er altså rigtig svært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg tilbage igen. Har ikke kunne holde det 100%.

I går var jeg til diætist og jeg havde tabt 1 kg ca og tabt 1cm på taljen og 1 cm på hofterne, og det er jo godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog 6 min i hulahopring og det var pænt hårdt. Vil prøve at tage 5-10min hver dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det lige til 6min hulahopring her til morgen. Kunne godt mærke at jeg har været igang igår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fårk hvor er jeg bare dårlig til at tabe mig :( Lige nu går det den forkerte vej. Jeg ved jo godt hvad jeg skal spise, og alt det med mellemmåltiderne.

Jeg havde en god snak med min diætist forleden, og hun opfordret mig til at finde ud af, hvorfor jeg gerne vil tabe mig.

Jeg vil gerne tabe mig fordi:

Jeg får det bedre med mig selv.

Jeg føler mig lækker

Jeg gerne vil være sund og give de værdier videre til mine børn

Jeg så kan passe mit tøj

Nu må det være slut med alt det usunde for en stund.

Jeg har nu lavet madplan både for at holde fokus, men også for at spare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været hjemme fra job pga voldsom hovedpine, men den er heldigvis på retur nu. Har sovet en masse og drukket rigeligt med vand og det har klart hjulpet

I går var en god dag uden alt det usunde og jeg kører videre i samme spor i dag, så det er en god begyndelse.

Jeg lavede lasagne med bladselleri og squash i i går og den smagte sindsygt godt. Tilbehøret var råkost og hakket hvidkål. Vi skal have rester i dag, så det er skønt ikke at skulle stå og lave mad hver dag.

efter vi har spist til aften skal jeg have lavet min frokost til i morgen. Røget ørredsalat med hytteost.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag: Lasagne med bladselleri og squash- Råkost og hvidkål

Tirsdag: Fisk i fad med grøntsager- ris og kikærter

Onsdag: Gitte blomkålsuppe, drengene?

Torsdag: Pitabrød med hamburgerryg og dressing

Fredag: Mørbradpaprikagryde med kikærter og kartoffelmos

Lørdag: Jordskokkesuppe med rejer

Søndag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madpakken er klaret og pakket.

Var lige på vægten, og det var da dejligt positivt.

Skal til diætist i næste uge og bestræber mig på at have tabt ihvertfald 1½kg og gerne lidt mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syndede lidt i går :( Manden havde købt m&ms men hvor vi før har delt en pose, tog jeg kun 15 m&ms. Det er godt nok 15 for meget, men jeg fokuserer på det positive i, at jeg kunne styre mig mig og ikke bare æde løs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syndede lidt i går :( Manden havde købt m&ms men hvor vi før har delt en pose, tog jeg kun 15 m&ms. Det er godt nok 15 for meget, men jeg fokuserer på det positive i, at jeg kunne styre mig mig og ikke bare æde løs.

Det er da flot at du kunne nøjes med 15 :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1,8kg var der røget og det er jeg da lidt stolt over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER