Bamse&Kylling

Go' kuren fra tv2

7 indlæg i dette emne

Nu er det på tide at tabe sig på den lidt mere "rigtige" måde. Indtil videre ryger kiloene langsomt af imens jeg ammer, men det kan da ikke blive ved med at gå!

Derudover er det også rart at få inspiration til nye sunde retter, når vi herhjemme ofte er ret ideforladte på den konto!

Derfor har jeg tilmeldt mig Go' kuren fra tv2. Så får jeg mail hver fredag med en madplan, opskrifter og indkøbsseddel til en uge ad gangen - det er da nemt!

Var også tilmeldt for to år siden og fulgte planen rigtig godt og så resultater, men så skete der noget personligt og jeg røg ud af rytmen og har ikke været ordentligt igang siden!

Er der andre, der er igang eller får inspiration fra Go' kuren?

Der kan læses mere her:

http://go.tv2.dk/articledag/id-61891533:go-kur-2013--tab-6-kilo-p%C3%A5-4-uger.html?forside&forside

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også tilmeldt mig og har kigget lidt på madplanen for første uge.

Vi kommer ikke til at bruge den slavisk, men vil da bruge den til at hente inspiration.

Jeg er nemlig også ret idéforladt når det kommer til sund mad, jeg er bedre til det med gamle "mormor" retter med fløde og det hele ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte kuren sidste år og der tabte jeg 13 kg på 6 uger. Den er virkelig god.

Sidste år var der tips om hvad man skulle gøre hvis man skulle til runde fødselsdage, bryllup osv. Der anbefalede Bitz at man levede 80 - 20 så 80 sundt og 20 usundt. På den måde kunne jeg tillade mig at spise et lille stykke bryllupskage, drikke lidt vin osv :-)

I år vil jeg bruge den som inspiration til madlavningen. Desværre kan min mand ikke tåle fisk og skaldyr så det er begrænset for mange af retterne jeg kan lave.

Men der bliver i den grad lavet fisk når manden ikke er hjemme ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte kuren sidste år og der tabte jeg 13 kg på 6 uger. Den er virkelig god.

Sidste år var der tips om hvad man skulle gøre hvis man skulle til runde fødselsdage, bryllup osv. Der anbefalede Bitz at man levede 80 - 20 så 80 sundt og 20 usundt. På den måde kunne jeg tillade mig at spise et lille stykke bryllupskage, drikke lidt vin osv :-)

I år vil jeg bruge den som inspiration til madlavningen. Desværre kan min mand ikke tåle fisk og skaldyr så det er begrænset for mange af retterne jeg kan lave.

Men der bliver i den grad lavet fisk når manden ikke er hjemme ;-)

Det kan min mand heller ikke, så det har sine begrænsninger! Men ved de retter der er til 4 personer, spiser vi det to dage i træk. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koster det noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koster det noget?

Nej, intet :) Gratis inspiration :yay hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, intet :) Gratis inspiration :yay hehe..

Det lyder da meget godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER