Guest Felixmor

30 års fødselsdag.

8 indlæg i dette emne

Både manden og jeg bliver 30. Jan allerede til februar og jeg til juni.

Kunne godt tænke mig at fejre det på en stille og rolig måde og ikke mindst billig måde :)

Men ideerne kommer ligesom ikke flyvende til mig så måske I vil hjælpe mig med noget inspiration.

På forhånd mange tak :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker noget med et telt i haven i måske maj/ juni måned ?

Mad udefra....og så inviter dem i har lyst til så kan festen holdes til en rimelig pris alt efter hvor mange i vil have med :)

Hvis det bare er de nærmeste...hva så med en gang bøf og bowl eller hva de kalder det i bowl'n fun ? :)

Men igen an på hvad i forestiller jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg fyldte 30 lånte vi et telt fra min mands firma, det var midt om sommeren, og så startede vi grillen og varmede pølser og bøffer, og serverede kartoffelsalat til.

Min fest blev lidt en abefest, fordi der var fri øl og recordli

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil holde det sammen af en gang med vores venner og familie tænker jeg. vi har snakket om grill hjemme ved svigerne til sommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg fyldte 30 lånte vi et telt fra min mands firma, det var midt om sommeren, og så startede vi grillen og varmede pølser og bøffer, og serverede kartoffelsalat til.

Min fest blev lidt en abefest, fordi der var fri øl og recordli

Synes det er en god måde at holde fest på. Er bare ikke til abefest men drikker heller ikke alkohol og vil også gerne have en baby mere. derfor må de andre jo gerne drikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså hvis i har mulighed for en helstegt pattegris på grillen og med tilbehør så ville det jo være super...Mmm...nam nam...blir helt lækker sulten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg bliver også begge 30 i år, manden har også i februar og jeg har så i maj. Vi holder noget for Anders omkring hans fødselsdag kun for familien og det samme omkring min fødselsdag. Måske tager vi ud og spise eller også inviterer vi herhjem. På et tidspunkt når vi syntes Mie er klar til at blive passet med overnatning så holder vi en fest for vennekredsen med et lidt vildere tema, men vi har ikke lige luren HVORDAN endnu. Vi har ingen have vi lige kan holde fest i - ellers havde det været let ;) vi kunne overveje et forsamlingshus men syntes det er så irriterende med oprydning inden et bestemt tidspunkt og så med tømmermænd :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså hvis i har mulighed for en helstegt pattegris på grillen og med tilbehør så ville det jo være super...Mmm...nam nam...blir helt lækker sulten ;)

Grisen spiste vi til vores bryllup, så tror vi finder på noget andet spise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER