Bamse&Kylling

De der tigerspring!

3 indlæg i dette emne

Ja, jeg er tilbøjelig til at tro, at vi har fået besøg af den næste tiger. Jeg har en app, der fortæller mig, hvornår de ca. kommer og Anabella plejer at være et par dage tidligere på den - ligesom nu!

Det er egentlig kun om aftenen, når hun skal i vuggen, at vi mærker noget til det. Hun kan kun falde i søvn hos os, men sover så ellers som hun plejer natten igennem.

Hun har sovet mere end normalt i løbet af dagen og har været super glad ind imellem. Jeg mindes også at hun sov meget sidste gang.

Mit spørgsmål er, kan det passe, at nogle babyer sover mere end normalt i tiger perioder? Jeg har virkelig frygtet tigerspringene, og kan ikke forstå, at det ikke er værre. Efter hvert spring tænker jeg, så må næste gang blive slem! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det har været meget forskelligt om Milas har sovet rigtig meget eller meget lidt. Men på samme tid kan jeg jo heller ikke være 100 % sikker på at det er tigerspring der har forårsaget pludselig ændring af døgnrytme. Men tror da du har meget ret i at nogle børn sover meget under tigerspring.

PS Hvad er det for en ap du har? Lyder totalt smart! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det har været meget forskelligt om Milas har sovet rigtig meget eller meget lidt. Men på samme tid kan jeg jo heller ikke være 100 % sikker på at det er tigerspring der har forårsaget pludselig ændring af døgnrytme. Men tror da du har meget ret i at nogle børn sover meget under tigerspring.

PS Hvad er det for en ap du har? Lyder totalt smart! :)

Det er heller ikke helt til at vide, om hun bliver helt umulig om et par uger og det så er tigeren der, men det minder lidt om sidste gang..

Den hedder Wonder Weeks og koster vist 13 kr.

På dansk er det vidunderlige uger, men koster vist 50 kr. og er bare direkte oversat fra den engelske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER