GBBG

Horsens som fødested, erfaringer ønskes : )

5 indlæg i dette emne

Hejsa Allesammen

Hvad er jeres erfaringer med Horsens som fødested, fx. hvordan er personalet, fødestuerne, barselsafsnittet, mm... I må meget gerne uddybe hvad der var godt og knap så godt.. :-) Jo mere uddybende jo bedre!

På forhånd tak piger : )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kun gode erfaringer med horsens som fødested. Personalet har jeg stor ros til - i hvert fald dem jeg havde kontakt med, især den jm jeg fødte med.

Fødegangen er rykket til nye lokaler i denne måned, så det kan jeg ikk hjælpe med. Men bygningen er ny-bygget og der sku nu være badekar på alle fødestuer.

Barselsafsnittet er godt - ene stue med eget bad og plads til overnattende far. Der er køleskab med lidt af hvert, som man bare kan tag og så er der spiseafdeling med køkken osv.

Personalet på barselsafsnittet er også godt - vi var indlagt i weekenden, så derfor så vi de samme. De kommer ret hurtig, når man kalder, hvis du ska ha hjælp. Som førstegangs må du blive i 48 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

følger lige med her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fødte der i 2010, og oplevede personalet på fødegangen som meget flinke og kompetente. Har dårlige erfaringer med epiduralen, men det var jo ikke fødegangens skyld. :)

Barselsafsnittet er virkelig godt, med plads til at være en lille familie. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER