kristin

Skidt til pas inden fødsel

9 indlæg i dette emne

Mon der er nogle som har oplevet utilpashed inden fødslen ?

Her tænker jeg på kvalme, bræk fornemmelser, øget træthed eller lignende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dengang med Silke tæskefrøs jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber der er noget om snakken, gider ikke og være syg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også småsyg og helt mørbanket op til min sidste fødsel, og jeg ville bare heller ikke være syg når jeg skulle føde. Men det forsvandt som dug for solen heldigvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte om fredagen. Onsdagen var jeg fuld af energi. Gik lang tur med hundene, slog græs osv. Men torsdag, der var jeg bare HELT kvæstet og troede faktisk jeg skulle være syg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu blev jeg godt nok sat i gang, men hostede rigtig grumt nogle dage op til, og det forsvandt fuldstændigt under fødslen, men det kom så tilbage efterfølgende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var fuld af energi, ellers sådan føltes det. Fordi lige pluslig (4 dage før fødsel) faldt maven og jeg kunne igen trække vejret normalt, kunne gå på trapper og gå mere end 10 skridt uden at bliver forpustet. Jeg sov også 10-12 timer den sidste uge, så jeg var også udhvilet.

Så jeg var modsat af mange af de historier jeg har hørt/læst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit vand gik aftenen, hvor det havde været den varmeste dag i Kbh i maaaange år. Dagen inden sad jeg i en bil i varmen, så var utilpas og hævet i hele kroppen - men det var jo pga. varmen. Så aner ikke hvordan jeg ville have haft det, havde det ikke været så varmt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var meget træt og fuldstændig færdig efter fødslen. Jeg blev sat i gang og havde vestorm. Så ja jeg var smadret efter.

Op til var jeg også træt og ør og kunne ikke inden finde ro til at få sovet, inden det hele gik i gang, heller ikke da vi blev sendt hjem igen efter første stikpille var lagt.

Det var først efter fødsel jeg endelig kunne få hvilet godt, og heldigvis var T nem, og lod mig sove med gode mellemrum inden han meldte sig, og sygeplejerskerne var også flinke til lige at tage ham lidt ind imellem så jeg lige kunne få samlet lidt kræfter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER