Evaha87

Tør man håbe?? :-)

46 indlæg i dette emne

Jeg havde samme problem i , sidste cyklus - og der kom min mens 5 dage senere end den plejede, men symptomerne havde jeg, men jeg desværre kan det også bare være ens krop der ændre sig pga p-pille stop, efter det er det ikke unormalt at man får kvalme, ømme bryster mm. ved ÆL og et par dage før mens..

Håber dog OG krydser finger for dig at den er der, og at du om et par dage står med 2 magiske streger :-D

Held og lykke og Velkommen til BK og Projekt Baby :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv...træls når kroppen driller...håber for dig de kommer en god test imorgen så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser, nu må vi se hvad der sker i de næste par dage... Hvis der ikke er noget nu så bliver jeg nødt til at holde pause fra PB da vi skal flytte til udlandet (jeg flytter hjem til mit hjemland sammen med kæresten) så det må vi jo tage hensyn til... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader den her ventetid. Har lige læst at nogen piger er længe om at danne hcg, men jeg synes bare jeg har haft så mange graviditetstegn og det ville jeg have troet at skyldedes hormoner. Er i dag 11 dage over forventet mens. og har besluttet at tage test i weekenden hvis ikke der sker noget i mellemtiden. Håber jo meget på en bebs, men det ville være et svært tidspunkt, da vi lige har sagt ja tak til to stillinger i mit hjemland som vi skal starte i til maj. Så hvis min test er neg. så må vi holde en pause på i hvert fald 6 mdr. Men min chef ved at vi var i familietanker, og min alder på 25 og forhold i 4år må jo også sige ham at vi nok ikke venter i en evighed med at få børn... Håber hvis der er en bebs på vej at han tager det positivt og stadigvæk vil ansætte mig da min kæreste lige har opsagt sit job i dag...puha mine tanker kører alle mulige steder hen nu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader den her ventetid. Har lige læst at nogen piger er længe om at danne hcg, men jeg synes bare jeg har haft så mange graviditetstegn og det ville jeg have troet at skyldedes hormoner. Er i dag 11 dage over forventet mens. og har besluttet at tage test i weekenden hvis ikke der sker noget i mellemtiden. Håber jo meget på en bebs, men det ville være et svært tidspunkt, da vi lige har sagt ja tak til to stillinger i mit hjemland som vi skal starte i til maj. Så hvis min test er neg. så må vi holde en pause på i hvert fald 6 mdr. Men min chef ved at vi var i familietanker, og min alder på 25 og forhold i 4år må jo også sige ham at vi nok ikke venter i en evighed med at få børn... Håber hvis der er en bebs på vej at han tager det positivt og stadigvæk vil ansætte mig da min kæreste lige har opsagt sit job i dag...puha mine tanker kører alle mulige steder hen nu....

Er du i job i Danmark idag?

Tænker mere at hvis du er gravid er det mange penge at sige farvel til....du kan jo sagtens flytte i din barsel og tage lønnen med...

Hvis du starter n nu stilling som gravid år du nemlig ingen løn under barsel....ved jo heller ikke hvilket land du flytter til eller reglerne der...

Tag nu den test - jeg er mega nysgerrig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du i job i Danmark idag?

Tænker mere at hvis du er gravid er det mange penge at sige farvel til....du kan jo sagtens flytte i din barsel og tage lønnen med...

Hvis du starter n nu stilling som gravid år du nemlig ingen løn under barsel....ved jo heller ikke hvilket land du flytter til eller reglerne der...

Tag nu den test - jeg er mega nysgerrig!

Nej jeg går ledig i DK i dag... Vi flytter til Island og da jeg er islandsk statsborger tror jeg at jeg skulle bare kunne komme ind i deres system med det samme igen... Men ja ellers ville det også være mange penge at sige farvel til...

Du må vente til lørdag/søndag... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg går ledig i DK i dag... Vi flytter til Island og da jeg er islandsk statsborger tror jeg at jeg skulle bare kunne komme ind i deres system med det samme igen... Men ja ellers ville det også være mange penge at sige farvel til...

Du må vente til lørdag/søndag... ;-)

Ok jeg kan godt vente, men syntes da det ser lovende ud for dig :-)

Vores Andreas er også lavet mens jeg var ledig...vi ville bare gerne have børn tæt på hinanden, og så kommer arbejde altså i anden række.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok jeg kan godt vente, men syntes da det ser lovende ud for dig :-)

Vores Andreas er også lavet mens jeg var ledig...vi ville bare gerne have børn tæt på hinanden, og så kommer arbejde altså i anden række.

Ja nu må vi se... Glæder mig lidt til at se om der dukker 2 streger op... Så må jeg jo bare fortælle chefen det med det samme og se om det gør nogen forskel...

Det her er jo første gang vi prøver at blive gravide så ved squ ikke helt hvad man skal tro på og hvor meget psyken gør narrestreger på en... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu må vi se... Glæder mig lidt til at se om der dukker 2 streger op... Så må jeg jo bare fortælle chefen det med det samme og se om det gør nogen forskel...

Det her er jo første gang vi prøver at blive gravide så ved squ ikke helt hvad man skal tro på og hvor meget psyken gør narrestreger på en... ;-)

Min første graviditet var på p-piller og jeg spang ofte menspausen over eller skubbere den når jeg vidste vi skulle noget....

Spå jeg opdagede det først i uge 7 eller 9jeg kan ikke huske det men det var et kæmpe chock og da var graviditetstesten jo bragede positiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min første graviditet var på p-piller og jeg spang ofte menspausen over eller skubbere den når jeg vidste vi skulle noget....

Spå jeg opdagede det først i uge 7 eller 9jeg kan ikke huske det men det var et kæmpe chock og da var graviditetstesten jo bragede positiv.

Ok det lyder da godt nok som mit p-pille forbrug, altså det der med at skubbe den eller springe mens over hvis man skulle et eller andet... Nå men det kan jo også være det bare tager lidt tid for det der hcg at dannes i min krop... :-) Det må vi da håbe på... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok det lyder da godt nok som mit p-pille forbrug, altså det der med at skubbe den eller springe mens over hvis man skulle et eller andet... Nå men det kan jo også være det bare tager lidt tid for det der hcg at dannes i min krop... :-) Det må vi da håbe på... :-)

Det tror jeg...

Jeg skal heller aldrig mere på ppiller...jeg er blevet mig selv igen efter sidste graviditet sådan rent oppe i hovedet...jeg kan mærke når jeg har æl og er i kontakt med mine hormoner...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet og den var squ positiv... Er helt mundlam og kan slet ikke forstå det... Det eneste jeg kunne sige til min kæreste var: Hej far... ;-)

Jeg er så 5+6 og testen blev positiv inden for et halvt minut...

Nu bliver jeg nødt til at skrive til min nye chef, da jeg gerne vil være ærlig overfor ham da jeg vil være i uge 20 når jeg skal starte på mit nye arbejdsplads... Puha der er godt nok mange ting der flyver i gennem hovedet når man står med sådan et positiv test... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang tillykke :-)

Håber du får en fantastisk graviditet -og så må du lige opdatere med hvad der sker med jobbet osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay yay yay hvor er jeg glad for at læse den var positiv! Og ja der går mange tanker gennem en men det hjælper med tiden :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang tillykke :-)

Håber du får en fantastisk graviditet -og så må du lige opdatere med hvad der sker med jobbet osv

Tusind tak.

Har godt nok været på en følelsesmæssig rutsjebane her i morges. Men skal nok opdatere med om vi kan flytte osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay yay yay hvor er jeg glad for at læse den var positiv! Og ja der går mange tanker gennem en men det hjælper med tiden :-)

Tak tak... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet og den var squ positiv... Er helt mundlam og kan slet ikke forstå det... Det eneste jeg kunne sige til min kæreste var: Hej far... ;-)

Jeg er så 5+6 og testen blev positiv inden for et halvt minut...

Nu bliver jeg nødt til at skrive til min nye chef, da jeg gerne vil være ærlig overfor ham da jeg vil være i uge 20 når jeg skal starte på mit nye arbejdsplads... Puha der er godt nok mange ting der flyver i gennem hovedet når man står med sådan et positiv test... :-)

Ih tillykke og det skal nok gå...hvis han gerne vil have dig bagefter, må han tage dig nu også <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih tillykke og det skal nok gå...hvis han gerne vil have dig bagefter, må han tage dig nu også <3

Tak tak... Ja vi håber at det går... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en lille update. Jeg var ved lægen i morgen for at få testen bekræftet, og den var jo fin positiv så kan vist ikke løbe fra at der er en lille bebs på vej. Vi har fundet en sød måde at fortælle vores søskende det på. Vi køber bodies hvor vi skriver: Hej kusine/fætter og så navnet på kusinen eller fætteren... :-)

Men på job siden har jeg lige snakket med min nye chef som så ikke bliver min chef alligevel... Jeg er super super ked af det men så kan jeg jo fokusere på at gøre det godt for vores lille bebs... Men vi flytter alligevel, så er jeg også tættere på min familie :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke igen og træls med den der chef....du havde ikke igen aftale på skrift vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men det er også i orden, jeg forstår ham godt og måske kan jeg da få arbejdet når jeg kommer tilbage fra barsel... :-) jeg prøver at se positivt på det hele selv om det er en lille smule svært nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER