Guest Felixmor

Manglende blødning

4 indlæg i dette emne

Var ved læge i sidste uge fordi jeg ikke har fået mens. Det har jeg stadig ikke her på cyklus dag 52. Jeg fortalte om mine 2 sen positive test der igen blev negativ. Han mente der havde været en graviditet der er gået til grunde. Men skal den så ikke komme ud med en blødning og burde den ikke snart komme. På fredag er det 2 uger siden jeg vil mene det gik galt. Jeg har en lille smule lyserød udflåd på papiret men det er så lidt som i næsten ingenting? Erfaringer søges? Skal jeg have fat i lægen igen og have hjælp til at få den blødning eller skal jeg bare vente?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville altså kontakte min læge en gang til og spørge hvad jeg skulle forvente. Tænker nemlig også at hvis det har været en graviditet som er gået til grunde, så er der vel noget der skal ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget normalt at der går to uger fra en graviditet går til inden den kommer ud. Hvor lang tid har du været henne der hvor du tror det gik galt.

Hvis du var tæt på 9 uger skal du insistere på at scannes, da du måske har brug for udskrabning. Hvis du er kortere henne ville jeg give det til i morgen før jeg ringede lægen igen, gør at se om det her udflod kunne blive til mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for besvarelserne :) der er en blødning nu og den er kraftig. Endelig kommer der en afslutning efter en cyklus på 52 dage med op og ned ture. I morgen er der gået 14 dage så det passer jo meget godt med det I skriver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER