Carcassonne

Godt regntøj

14 indlæg i dette emne

Hej :)

Vi har fået en ny lejlighed, og jeg er bare så glad :).

Det betyder så også at vi skal til at cykle i skole hvor jeg har 4,5 km hver vej og kæresten har 6,5 km hver vej.

Så når vi nu skal cykle i al slags vejr, hvad regntøj vil i så anbefale?

Prisen er ikke så vigtig idet jeg ser det som en ret vigtig ting ikke at skulle være våd hele dagen, så hvad kan i anbefale?

Meget gerne smid links og billeder ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det billigste regntøj fra Bilka - Og det er PERFEKT ;)

Men ting jeg synes I skal tænke på:

Reflekser, der sidde rpåt øjet (Det er altid fedt at være sikker på at blive set)

Mit er hvidt: DUM ide ;)

Prøv det med overtøj på: Min jakke kan ikke klare at have en stooor vinterjakke indenunder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det billigste regntøj fra Bilka - Og det er PERFEKT ;) Men ting jeg synes I skal tænke på: Reflekser, der sidde rpåt øjet (Det er altid fedt at være sikker på at blive set) Mit er hvidt: DUM ide ;) Prøv det med overtøj på: Min jakke kan ikke klare at have en stooor vinterjakke indenunder!

Det er bare når man har læst tests så lyder det som om at det billige ikke er ordenlig vandtæt eller at man ikke kan ånde så man bliver svedig under. Men er ikke et problem med dit?

Godt du siger med hvidt :) jeg overvejede en hvid jakke:).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man kører inde i byen, bliver man let svinet til pga biler og sjask - Så hvidt er bare nogo.. Min jakke er hvid, og mine bukser lysegrå - Det er skidt.

Jeg har ikke haft problemer med mit regntøj, men cyklede også kun 2-3 km hver vej.

Men nu du siger det, siger min kæreste faktisk nogen gange, at han godt har problemet..

Måske handler det om jeg sjældent cyklede så stærkt at jeg svedte hehe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har helly hansen, det er dog købt i deres outlet butik i Ringsted, men det er en god kvalitet og jeg sveder ikke i det synes jeg.

Men som myliona siger, prøv det med overtøj indenunder. og hvidt er riiiigtig skidt, min jakke er hvid er den er ikke pæn mere selvom den ikke er ret gammel. mine bukser er sorte, det er smart ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Helly Hansen og er rigtig glad for mit :) Jeg får det normalt møg varmt i regntøj, men ikke i Helly Hansen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har helly hansen, det er dog købt i deres outlet butik i Ringsted, men det er en god kvalitet og jeg sveder ikke i det synes jeg. Men som myliona siger, prøv det med overtøj indenunder. og hvidt er riiiigtig skidt, min jakke er hvid er den er ikke pæn mere selvom den ikke er ret gammel. mine bukser er sorte, det er smart ;)

Vidste ikke at Helly Hansen havde en afdeling i Ringsted Outlet :) Kan se jeg snart skal derned igen :) Må man ha lov at spørge hvad du gav for et sæt?

Tror nok man må ud i noget som er lidt dyere end i Bilka (desværre), men som så opfylder mine krav. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Helly Hansen og er rigtig glad for mit :) Jeg får det normalt møg varmt i regntøj, men ikke i Helly Hansen ;)

Tyder jo på at jeg skal derhen af for at få noget ordenligt :) Tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vidste ikke at Helly Hansen havde en afdeling i Ringsted Outlet :) Kan se jeg snart skal derned igen :) Må man ha lov at spørge hvad du gav for et sæt?

Tror nok man må ud i noget som er lidt dyere end i Bilka (desværre), men som så opfylder mine krav. :)

Mit Helly Hansen er købt på tilbud i Bilka ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vidste ikke at Helly Hansen havde en afdeling i Ringsted Outlet :) Kan se jeg snart skal derned igen :) Må man ha lov at spørge hvad du gav for et sæt?

Tror nok man må ud i noget som er lidt dyere end i Bilka (desværre), men som så opfylder mine krav. :)

det har de skam, en rigtig god butik faktisk.. jeg gav 300 for bukserne og 400 for jakken tror jeg, sådan ca. i hvert fald :).. nogle gange kan man være heldig kvickly, bilka eller føtex har helly hansen tilbud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det har de skam, en rigtig god butik faktisk.. jeg gav 300 for bukserne og 400 for jakken tror jeg, sådan ca. i hvert fald :).. nogle gange kan man være heldig kvickly, bilka eller føtex har helly hansen tilbud :)

Ser bare om jeg ikke kan komme til Ringsted over julen :) Bor i Roskilde så burde være til at have med at gøre:).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit Helly Hansen er købt på tilbud i Bilka ;)

Godt ord igen :) Men i forhold til deres eget mærke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har north files fra Føtex og er godt tilfreds :) tror et sæt koster 400 kr. Men jeg fik det til halv pris :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt ord igen :) Men i forhold til deres eget mærke :)

Nu var det mere i forhold til, at du kan få Helly Hansen uden at betale en bondegård ;) Bilka har dem ind i mellem til en fin pris :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER