Guest Cirkeline88

hvor meget tøj til et sommerbarn?

26 indlæg i dette emne

Uden at have nogen erfaring at bygge det på er min plan indtil videre, at jeg køber en lillebitte smule body'er i str. 50 (måske et par stykker eller tre) og lidt flere i str. 56. De små bløde bukser/leggins regner jeg med at købe i str. 56 - er de lidt for store i starten, må de jo få et lille opsmøg. ;) Jeg bilder mig ind, at jeg sagtens kan overskue at shoppe lidt efter fødslen - evt. bare på nettet, som er mit foretrukne shoppingsted mht. ALT! - for jeg tror, det er lidt lettere for mig at vurdere tøjbehovet fremadrettet, når jeg har baby i armene og kan se, hvordan h*n passer størrelserne. Dvs. for mit vedkommende køber jeg først str. 62, når jeg HAR født - hvilket jeg egentlig ikke ved, om er tåbeligt eller ej, men det vil jo vise sig! :)

Min plan er den samme.. vi har arvet meget i str 56 og både Brian og jeg var kæmpe babyer, så regner ikke umiddelbart med et lille my.. bukser kan foldes, og det er måske så varm

så den kun skal ha body på.. jeg køber et psr stykker i 50 og tror der kommer en del gaver i forbindelse med

fødslen..

Og mon ikke man kan magte at shoppe

på nettet.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER