Guest M's mor

Tager de skade af at falde ud af feks seng?

10 indlæg i dette emne

Jeg havde lagt madison på vores seng og vendte ryggen til et kort øjeblik. Der lød et bump og så lå hun på maven på gulvet. Hun græd meget kort. Faktisk stoppede der da jeg tog hende op.

Øv jeg har dårlig samvittighed. Kan hun have slået sig eller kommet til skade. Der virker til at mave og arme tog fra. Og havde det gjort mere ondt havde hun vel grædt mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søn på 8 år er faldet ud a vores seng rigtig mange gange da han var lille og kunne trille / kravle ud af sengen ( desværre nok en 10 gange ) og han er altså helt normal idag ( præcis ligeså provokerende og flabet som alle andre 8 årige )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men selvfølgelig græder de men stopper hun hurtigt igen og ikke starter når hun bevæger arme eller ben så vil jeg nu mene at der ikke er noget men ja dårlig samvittighed det får man

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er stadig bløde i det og tager højest sandsynligt ikke skade. Så hvis hun er som hun plejer er der ikke sket noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er også røget ned af vores sofa et par gange og sidste gang så sent som i dag ;) Jeg ringede første gang til akuttelefonen fordi hun havde ramt med hovedet og der fik jeg at vide at vi skulle holde øje med hjernerystelse men ellers ikke andet. Der har intet været de gange hun er faldet ned ud over hun har grædt lidt og er hurtigt stoppet igen :)

De kan klare meget mere end man lige regner med de små :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er betryggende. Hun er fuldstændig som hun plejer at være. Og som hun lå så det ikke ud til hun havde slået hovedet. Hun var ikke rød eller noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah faldt faktisk ud af autostolen i sidste uge - heldigvis ikke fra hoejt oppe, men puuuuhhhhh :o

Jeg var i svoemmehallen og havde ham siddende i autostolen, mens jeg badede, toerrede haar og tog toej paa. Saa havde jeg ikke spaendt ham op, for han sad jo ganske stille og var ved at falde i soevn. Da jeg tog fat i autostolen for sidste gang, for at gaa ud og amme i forhallen, der gik autostolen af led, saa den tippede forover og Noah faldt lige ned paa maven!

Noah graed jo som pisket, men det stoppede hurtigt og han fik kun en lille bule i panden, som man naesten skal vide er der, for at kunne se. Men hold kaeft, vi blev forskraekkede begge to :(

Det havde jeg aldrig troet, den kunne og havde jo loeftet den flere gange lige op til... Men min jordemoder havde godt advaret mod det og generelt baerer vi ikke rundt paa Noah i autostolen, men i svoemmehalen kan jeg ikke goere det anderledes. Fremover baerer jeg nu hele stolen og saa tager jeg baereselen med ogsaa!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mystisk dobbeltsag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej sikke da en forskrækkelse. Var godt nok heller ikke klar over at autostolen kunne det. Nu bruger vi ikke vores rigtig mere men vil da lige huske år det.

Og stakkels lille mand. Godt der ikke skete mere. Tror også at det ofte er forskrækkelsen der er værst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER