Guest

underlivs betændelse - erfaring søges (alle klamme detaljer tak)

4 indlæg i dette emne

Jeg har de sidste par dage haft tiltagende smerter i underlivet (ikke mens smerter men sådan lidt mere skarpe smerter i højre side og ned foranstaltninger) + øget udflåd som jeg syntes lugter anderledes (sorry) - men ser klart ud.

Jeg har googlet underlivsbetændelse og blev ikke meget klogere men måske mere skræmt.

Hvordan føles det? Kan i beskrive symptomer? Og skal jeg ringe til vagtlægen eller kan det vente?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh kan se at jeg er lidt sen på den med svar. Ved ikke hvad du besluttede dig for at gøre, men jeg ville selv kontakte vagtlægen og snakke med ham/hende om de symptomer du har.

Hvis du ikke kontaktede vagtlægen, så håber jeg at du kan komme til en læge imorgen og få nogle svar :kram Håber selvfølgelig ikke at det er noget alvorligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Symptomerne svinger og virker aftagende så jeg afventer og ser hvordan det går. Ellers skal jeg alligevel have fat i lægen og bestille 5 mdrs undersøgelse til Mie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er i behandling for blærebetændelse

havde ikke feber men skulle tisse konstant,samt så gjorde det sindsygt ondt når,jeg var ved at være færdig med at tisse

håber du har fået styr på det nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER