MrsMom

Øm efter ÆU

6 indlæg i dette emne

Jeg fik jo taget æg ud i fredags, og desværre ikke sat nogen op igen.

Men her 6 dage efter er jeg stadig temmelig øm i underlivet, hvor længe varede jeres?

Selv ÆU var ikke så slemt, der er man jo også bedøvet ;) Men synes ikke rigtig det stilner så meget af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... Jeg tror det tog 1-1½ uge - ikke med stærke smerter, men hvor det gjorde ondt, når min aldeles uimodståelige men noget kluntede hundehvalp trådte på den nedre del af min mave. Sex vovede jeg mig først ud i efter 14 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg vente lidt tålmodigt endnu.

Tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine gange har også taget mellem 8 og 14 dage før det er gået i sig selv igen. Især når jeg skulle tisse var det rigtig ømt. Men jeg havde ingen problemer med sex, den var "kun" omkring selve livmoderen og det. Fik du noget antibiotika, efter ÆU for at sikre at eventuelle bakterier fa tidspunktet omkring ÆU ikke skulle lave rav i den? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. :)

Ja det har nemlig været når jeg skulle tisse det gjorde rigtig ondt, men det er heldigvis blevet meget bedre med det.

Desværre har jeg så fået svamp nu, rigtig træls...

Jeg fik ikke noget antibiotika, det var der slet ikke snak om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med svampen. Men det lyder normalt med dine smerter. Du må nok bare vente den ud og krydse fingre for at du får æg til ÆO næste gang (hvis du altså vil prøve igen :) ) jeg krydser for dig ihverfald :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER