melon

jeg har lyst til at fortælle jer noget om mig selv

30 indlæg i dette emne

Åhh Pia - dejligt og høre at du vågnede glad op :)

Tænker på dig..

Taaaak søde, det er dejligt at vide....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejlig med en lidt positiv update. Håber det snart går fremad for jer begge! :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser er :kram :kram :kram til dig

Hvor er det godt I kan være sammen lidt. Det betyder meget, når man er nede :)

Hvis du har lyst til at høre lidt mere om angstanfald/panikangst (personlig "erfaring"), må du endelig skrive en PM. Jeg kan fortælle dig, at det er en helt "normal" reaktion, når kroppen har været udsat for sådanne episoder :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor må det være hårdt ikke at vide, hvad du fejler og hele tiden gå og frygte næste stød :kram

Sikke dejligt at din mand blev sygemeldt så han kan være hjemme og støtte dig og få styr på sin ryg, istedet for at blive fyret.

Jeg krydser fingre for at det hjælper at tale med psykologen og at hjertet fremover slår som det skal uden hjælp.

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt huske dig fra et andet forum. Er sikker på, det var dig der købte en brugt barnevogn af mig :)

Hvor er det dog ubehageligt at du skal have det på denne måde. Men der er ikke noget at sige til, at du har udviklet noget angst :(

Jeg er sikker på at når du starter til pyskolog, så vil det ændre sig, for der kan du komme ud med dine tanker, bekrymringer osv.

Jeg går selv til psykolog pga angst og får også noget angstdæmpende medicin, og det har helt klart hjulpet mig.

Godt at du nu har din mand hjemme hos dig, så du kan fungere bedre i disse dage. Surt at han dog har så ondt i ryggen.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER