Guest

en nattetråd

193 indlæg i dette emne

Melder mig paa skansen :( har tilbragt "natten" (sov kl 22) halvt siddende med dyne I ryggen, har saa meget halsbrand at det ikke var muligt andet:( er aftaget lidt nu dog ikke nok til at ligge ned, for at blive erstattet af hofte smerter...oh joy. Foeler mig uforskammet men oveni flytning gider jeg bare ikke det her graviditets noget mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

´Frøen: øv men vi er her, er der et særligt ønske om et emne, som vi skal snakke om i nat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig paa skansen :( har tilbragt "natten" (sov kl 22) halvt siddende med dyne I ryggen, har saa meget halsbrand at det ikke var muligt andet:( er aftaget lidt nu dog ikke nok til at ligge ned, for at blive erstattet af hofte smerter...oh joy. Foeler mig uforskammet men oveni flytning gider jeg bare ikke det her graviditets noget mere :(

Du skal ikke føle dig uforskammet. Jeg HADEDE 90% af graviditeten, det er ikke lutter idyl at være gravid, nærmere modsat. SKØNT med det liv der kommer ud af det, dejligt med spark og de glædelige forventninger men graviditet er for mig røv og nøgler. Giv mig hellere en fødsel på 19 timer end 9 mdr med kvalme, vand i kroppen, bekymringer, stress, halsbrand, søvnløshed, besværethed, smerter, lavt selvværd (fordi man føler sig tyk), dårlig kondi, en følelse af at være fanget m.m.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal ikke føle dig uforskammet. Jeg HADEDE 90% af graviditeten, det er ikke lutter idyl at være gravid, nærmere modsat. SKØNT med det liv der kommer ud af det, dejligt med spark og de glædelige forventninger men graviditet er for mig røv og nøgler. Giv mig hellere en fødsel på 19 timer end 9 mdr med kvalme, vand i kroppen, bekymringer, stress, halsbrand, søvnløshed, besværethed, smerter, lavt selvværd (fordi man føler sig tyk), dårlig kondi, en følelse af at være fanget m.m.

nogen gange er det også rart for os, som ikke selv kommer til at opleve en graviditet, at vide at den ikke kun er lytter idyl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal ikke føle dig uforskammet. Jeg HADEDE 90% af graviditeten, det er ikke lutter idyl at være gravid, nærmere modsat. SKØNT med det liv der kommer ud af det, dejligt med spark og de glædelige forventninger men graviditet er for mig røv og nøgler. Giv mig hellere en fødsel på 19 timer end 9 mdr med kvalme, vand i kroppen, bekymringer, stress, halsbrand, søvnløshed, besværethed, smerter, lavt selvværd (fordi man føler sig tyk), dårlig kondi, en følelse af at være fanget m.m.

Tak :) nogle dage er bare vaerre end andre og Saa langt fra forventningerne og jeg har endda vaeret forskaanet det eneste jeg rigtig doejer med er halsbrand I perioder... Lige nu tror jeg nu ogsaa der er en god gang alm flyttestress der bliver blandet ind (alt staar I kasser eller skal I kasser) flyttemaendende kommer tirsdag morgen for at hente det hele til vores nye hus :) super fedt men lidt for overvaeldende , vil bare redebygge og tulle og have hverdag med det.. (er ogsaa lige kommet hjem fra danmarks ferie I en uge, super hyggeligt men lidt antiklimax nu som altid splittet mellem landene og ikke at kunne faa det hele ;) )

Manden skal spille koncert den 7 og har kun tanke paa det og har oveni vaeret syg saa foeler minus opbagning fra hans side stakkels stakkels mig lige nu. ;) -hvad skulle jeg dog goere uden bk og nattraad :) tak fordi I lytter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nogen gange er det også rart for os, som ikke selv kommer til at opleve en graviditet, at vide at den ikke kun er lytter idyl :)

Ja man kan blive saa svaert overrasket her I livet ;)

Troede blaaoejet det var saaaaaa hyggeligt hele tiden - baaah

Men maa indroemme jeg Aldrig ville have vaeret foruden <3 til trods-det havde bare vaeret rart med en pauseknap nogengange.

Jeg haaber din ventetid ikke bliver alt for lang og at eftertiden kommer til at goere de aktuelle tv udsendelser til skamme. (kender mange GODE adoptions historier) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det amme tid igen... Det her nat amning, glæder jeg mig til er slut! Synes det er ok hyggeligt om dagen, men bliver så sur om natten :(

Vanni, er du fast nattevagt eller er du i rulleskema?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det amme tid igen... Det her nat amning, glæder jeg mig til er slut! Synes det er ok hyggeligt om dagen, men bliver så sur om natten :(

Vanni, er du fast nattevagt eller er du i rulleskema?

Hihi jeg blev også SÅ sur over det i starten, synes det var mega nederen at sidde der i mørket. Nu har jeg accepteret det, og så er det ikke så slemt længere.

Ayah får sig også noget mad nu, bliver spændende om hun vil sove efter, eller om hun vil stå op allerede nu :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber da ikke at hun allerede vil op, det ville være råddent!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fru SP fast nattevagt, dog med nogle andre vagter i nogle af de uger, hvor jeg ikke er i nattevagt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg heller ikke :blink men det er sket før, hun har jo haft vendt totalt om på nat og dag.

Men det ser ud som om hun er på vej til at falde i søvn igen nu :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er godt nok ikke på arbejde, men tjekker ind fra min seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er godt nok ikke på arbejde, men tjekker ind fra min seng :)

Åh, hvorfor dælen sover du ikke, når du har fri? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe man er da ikke i tvivl om hvem der er natte ravnene her :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej.. Er sgu vågen hele natten hele tiden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk læst med de sidste par nætter, men ikke fået givet mig til kende - ups!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi jeg er også vågen hele tiden synes jeg. Og jeg er blevet SYG, så nu er det bare max hårdt med ayah som ikke vil sove mere i nat.

Vækker altså manden hvis hun ikke falder til ro indenfor en time :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk læst med de sidste par nætter, men ikke fået givet mig til kende - ups!

Velkommen til :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :lolhit

Jo tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover I nu alle sammen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået en meget snottet Tilde ind i sengen, manden har lagt sig i stuen og nu ligger jeg med møg halsbrand og kan ikke sove <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg lige hurtigt forbi, projekt "put Mie senere og sov til kl. Mere end 5" går overraskende godt! Nu har hun lige fået nat flasken, hun plejer at få morgen flasken om en times tid, så kryds hvad krydses kan piger for at hun så vælger at sove MINDST 3 timer mere inden næste flaske og godmorgen tid :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg lige hurtigt forbi, projekt "put Mie senere og sov til kl. Mere end 5" går overraskende godt! Nu har hun lige fået nat flasken, hun plejer at få morgen flasken om en times tid, så kryds hvad krydses kan piger for at hun så vælger at sove MINDST 3 timer mere inden næste flaske og godmorgen tid :goodluck

Uh!! Jeg krydser alt hvad jeg kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har manden lige overtaget flaskegivning til Ayah - jeg nåede ingengang at give hende den første tår :yay skønt! Måske jeg så kan få sovet lidt mere så jeg kan blive rask?

Min lille pige har ellers sovet 6 timer i træk, hun er så dygtig! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har manden lige overtaget flaskegivning til Ayah - jeg nåede ingengang at give hende den første tår :yay skønt! Måske jeg så kan få sovet lidt mere så jeg kan blive rask?

Min lille pige har ellers sovet 6 timer i træk, hun er så dygtig! :7himmel

Yay for ar Ayah har sovet 6 timer og :yay for at manden er kommet ind i kampen...

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER