Pseudo mamma

Hvor meget går i op i, hvad man må og ikke må under graviditet ?

6 indlæg i dette emne

Hej Piger..

Hvor meget går i op i hvad i putter i munden ? :mam

Hvor hvad man ellers fraråder ??

Jeg forsøger at spise sundt, drikker ikke, undgår råt kød/fisk..

Jeg ved at man fraråder make up og cremer.. Jeg har i flere år kun brugt makeup og crem uden parfumer og parabener, men synes det er svært at lade det helt være..

Hvad er jeres holdning til alkohol - selv er jeg meget splittet, flere nye undersøgelser viser at det ikke skader at drikke en øl eller et glas rødvin i ny og næ.. Jeg har ikke drukket overhovedet under min graviditet, men må da indrømme at jeg indimellem savner et nye et enkelt glas rødvin med min kæreste.. Men har svært ved at finde hoved og hale i hvad jeg mener man må og ikke må ;)

Glæder mig til at høre hvad i synes og mener ;)

2013.pngMake a pregnancy ticker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undgår tobaksrøg, alkohol og enhver medicin. Tager vitaminer (folsyre, kalk og jern) og prøver at sove ordentligt og ikke stresse (heller ikke på job). Og så nægter jeg mig selv den hårfarvning som jeg eller rimelig desperat trænger til :)

Mht til mad prøver jeg at spise varieret, men også at tilgive mig selv, hvis jeg falder i og spiser usundt pga. kvalme/udmattelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undgår tobaksrøg, alkohol og enhver medicin. Tager vitaminer (folsyre, kalk og jern) og prøver at sove ordentligt og ikke stresse (heller ikke på job). Og så nægter jeg mig selv den hårfarvning som jeg eller rimelig desperat trænger til :)

Mht til mad prøver jeg at spise varieret, men også at tilgive mig selv, hvis jeg falder i og spiser usundt pga. kvalme/udmattelse.

Trænger virkelig også til at få farvet håret.. Har læst flere steder at man godt kan gøre det med øko farve.. Men ved sgu ikke rigtig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trænger virkelig også til at få farvet håret.. Har læst flere steder at man godt kan gøre det med øko farve.. Men ved sgu ikke rigtig..

Jeg ville ikke gøre det med NOGEN form for hårfarve. "Øko" giver jeg ikke meget for... Under alle omstændigheder ville jeg aldrig gøre det i første trimester, hvor fostret jo er allermest følsomt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke gøre det med NOGEN form for hårfarve. "Øko" giver jeg ikke meget for... Under alle omstændigheder ville jeg aldrig gøre det i første trimester, hvor fostret jo er allermest følsomt...

Nej jeg tror heller ikke jeg kan få mig selv til det. Og nej slet ikke nu.. Men der er også ret stor chance for allergisk reaktion, og tænk hvis der blev noget med den lille.. ville altid tænke om det var min skyld..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER