Nivi

Usikkerhed selvom negative tests

6 indlæg i dette emne

Hejsa!

Uha en tråd som denne er nok blevet oprettet før, så undskylder på forhånd - men håber at enkelte vil besvare denne.

Jeg er gået ca. 18 dage over den tid jeg skulle have haft menstruation. Og har taget to tests, én for 9 dage siden(negativ) og en i dag(negativ) 'valmed'. Jeg tænkte først, at det nok bare var nogle dage forsinket, trods min menstruation ALTID har været punktlig og kun gået få dage over tid før. Nu er jeg begyndt at blive lidt bekymret.

Min kæreste og jeg dyrker ubeskyttet sex. Det skal lige siges at jeg for 4 mdr. siden stoppede med P-piller, men derefter var min mens normal - indtil nu.

Jeg er begyndt at få en del hovedpine og mine bryster er vokset lidt og er ømme - især om brystvorterne og så er de for det meste stive.

- dette kan jeg se som et tegn på jeg snart får mens, men har ingen andre følelser om at jeg får mens, og plejer kunne mærke det i kroppen.

Jeg ville gerne stole på testene, men synes samtidig at det mærkeligt når jeg altid har været regelmæssig. Så hvis jeg ikke er gravid spekulerer jeg jo længere, om der så er andet galt med min krop.

Håber jeg kan få nogle råd fra jer, eller nogle af jeres historier omkring graviditetstests eller udebleven mens.

Ps. jeg ville jo egentligt gerne have en lille en. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan være du har sprunget en mens over. Det sker nogen gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville prøve en anden slags test. Nok clear blue digital selv om den er lidt dyr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak. Men kan tests godt tage fejl, selvom der er gået 18 dage siden jeg skulle have haft mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak. Men kan tests godt tage fejl, selvom der er gået 18 dage siden jeg skulle have haft mens?

ja testen kan godt være negativ selvom du kan være gravid.

det kommer an på hvor med HCG du danner, og det er forskelligt fra person til person.

Blodprøve hos lægen er mit bedste råd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak. Men kan tests godt tage fejl, selvom der er gået 18 dage siden jeg skulle have haft mens?

Du kan jo være uheldig at have fået nogle dårlige teste, men det mest sandsynlige er nok, at din cyklus bare ter sig underligt den her gang.

Jeg har også selv prøvet at springe en mens over et par gange, men den er altid kommet på et tidspunkt.

Hvis jeg var dig, så ville jeg se tiden an en uges tid endnu, og hvis mens ikke er kommet og du stadig ikke tester positiv, så kontakte lægen og forhøre dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER