PB 2244

Søger rådgivning

3 indlæg i dette emne

Kære alle sammen,

Vi har nu prøvet at blive gravide i et lille år og vi har taget beslutningen om at søge lægerådgivning. Så jeg har endelig bestilt en tid på torsdag til lægen for "den første snak". :unsure

Min mand er allerede blevet testet og er super duper :cell , så den eneste grund jeg sådan lige kan finde på vores manglende succes med PB er mig (En lidt hård erkendelse) - Så nu har jeg altså brug for noget konkret viden, om det er mig eller det som der så fint kaldes uforklarlig barnløshed :blink .

Nå, men det jeg ville med mit lille indlæg er egentlig, til dette læge besøg:

Er der nogen der ved hvad lægen vil spørge mig om?

Er der noget jeg skal huske at have med (regner med at tage min cyklus beregner med)?

Er der noget jeg skal huske at spørge om?

Andet?

Alle råd og kommentarer modtages med kyshånd :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først: det er ikke sikkert det er nogen af jer, men det skal du egentlig ikke håbe på (trust me). Det er lettere hvis de finder en årsag.

Du skal have en oversigt over dine cyklus, det er det eneste jeg kan huske der var brug for. Og især din sidste menstruationsstart. Og hvornår i startede projekt baby er også vigtigt, da det er forskellig hvornår de sender jer videre. Og vær forberedt på hvad det er i gerne vil - vil i helst undersøges i hoved og røv først eller gerne sendes videre til fertilitetsbehandling? Det er ikke sikkert det er frit valg, men man har nogle gange lidt indflydelse. Jeg har takket nej til et par undersøgelser, da jeg egentlig er ligeglad med årsagen til vi har haft svært ved det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først: det er ikke sikkert det er nogen af jer, men det skal du egentlig ikke håbe på (trust me). Det er lettere hvis de finder en årsag.

Du skal have en oversigt over dine cyklus, det er det eneste jeg kan huske der var brug for. Og især din sidste menstruationsstart. Og hvornår i startede projekt baby er også vigtigt, da det er forskellig hvornår de sender jer videre. Og vær forberedt på hvad det er i gerne vil - vil i helst undersøges i hoved og røv først eller gerne sendes videre til fertilitetsbehandling? Det er ikke sikkert det er frit valg, men man har nogle gange lidt indflydelse. Jeg har takket nej til et par undersøgelser, da jeg egentlig er ligeglad med årsagen til vi har haft svært ved det...

Mange tak for dine svar. og tak for dit råd om at gøre os helt klar på hvad vi vil.

Jeg håber også et eller andet sted at det er mig som er noget galt med, således vi kan få en forklaring. Men hvor er det bare hårdt uanset hvad. Her gik vi og troede at det der med baby making bare var pærelet - vi havde jo øvet rigeligt, og nu vil intet bare lykkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER