MrsMom

Puregon - 900 enheder???

8 indlæg i dette emne

Jeg er for tiden på puregon, skal tage 225 enheder om dagen.

Det burde jo passe med en pakke med 900 enheder - men her efter at have taget den 4. portion i dag, er der stadig noget tilbage i sprøjten.

Er der nogen der ved om det er normalt?

Og hvordan kan man evt se hvor mange enheder der er tilbage? hvis man kan det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg har tage puregon mange gange og heg syntes altid der er lidt tilbage. Gerne faltisk til flere dage :o men jeg plejer at skrifte ampul når jeg har taget de enheder jeg skal tage selvom der er noget tilbage, og så gemmer jeg de andre til hvis jeg pludselig mangler eller skal bruge ekstra :D så det er meget normalt. De hælder altid lidt mere på end der str, for det er bedre at der er for meget end for lidt! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt, blev helt nervøs om jeg ved en fejl måske havde fået indstillet den forkert og ikke havde fået hvad jeg skulle ;)

Tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke noget med, at det kun kan holde sig 28 dage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik at vide at jeg bare skulle holde det på køl og så bruge det inden udløbsdatoen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ok.. synes bare det stod i indlægssedlen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er altid mere i, end der står.

Man kan desværre ikke se hvor meget der er tilbage. Men når du tager den sidste, så kan du ikke trykke ind længere end der er til. Så vil der stå et tal i, f.eks. 50. Så er det fordi du mangler at tage 50, og du skal så indstille den nye til at starte på 50 og stikke dig en gang til. Ulempen er selvfølgelig at man skal stikke sig to gange på en dag, men fordelen er at man får brugt al den dyre medicin inden man åbner en ny pakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svar - det er så super skønt at man kan få svar på næsten alt herinde :lovebk

Og jeg ville under alle omstændigheder kun bruge denne sprøjte til denne behandling, med mindre OUH sagde at andet var ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER