Guest

hjælp tassimo-maskine

49 indlæg i dette emne

Jeg har 'købt' en til manden i julegave.

På gevalias hjemmeside kan man få en gratis maskine hvis man køber 10 gevalia produkter og indsender de originale bon'er.

Købte 10 forskellige pakker tassimokaffe på tassimos hjemmeside, og under en uge efter var der både kaffe og maskine med posten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har 'købt' en til manden i julegave.

På gevalias hjemmeside kan man få en gratis maskine hvis man køber 10 gevalia produkter og indsender de originale bon'er.

Købte 10 forskellige pakker tassimokaffe på tassimos hjemmeside, og under en uge efter var der både kaffe og maskine med posten :)

Åh ja, det er rigtigt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes maskinen er ret sej, og jeg har allerede brugt min maaaange gange :) tror godt, at det kunne blive en dyr hobby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes maskinen er ret sej, og jeg har allerede brugt min maaaange gange :) tror godt, at det kunne blive en dyr hobby

Jeps.. Jeg kan godt drikke en del kopper om dagen (Er jo på barsel, så føler det er en rigtig gyldig grund!!)

Men på den anden side, så messer jeg til mig selv, at det smager lige så godt som på cafe, og jeg faktisk kan drikke 10-16 kopper, for hvad en-to koster på en cafe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps.. Jeg kan godt drikke en del kopper om dagen (Er jo på barsel, så føler det er en rigtig gyldig grund!!)

Men på den anden side, så messer jeg til mig selv, at det smager lige så godt som på cafe, og jeg faktisk kan drikke 10-16 kopper, for hvad en-to koster på en cafe!

åhh ja der var min undskyldning for at gå amok i kapsler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ov forresten tak for hjælpen

endnu nogle spørgsmål:

Gevalia Latte Macchiato hvad er det for noget.

Milka og suchard kakao er de gode?

Det er min yndlings. Især den med karamel :) Bryder mig ikke om chai latte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke kapsler skal man købe hvis man ikke kan lide kaffe eller te?

Kan se der er nævnt Marabou - men er det kaffe med kakaosmag eller ren kakao? Jeg kan nemlig ikke lide kaffe - ikke engang chokolade med kaffesmag kan jeg få ned :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke kapsler skal man købe hvis man ikke kan lide kaffe eller te?

Kan se der er nævnt Marabou - men er det kaffe med kakaosmag eller ren kakao? Jeg kan nemlig ikke lide kaffe - ikke engang chokolade med kaffesmag kan jeg få ned :(

der er marabou´en og jeg vil tro de andre, som jeg har nævn også er udlukkende varm chokolade :) milkey er i hvertfald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inde på hjemmeside, kan man vælge de forskellige kategorier :) Og der er mange under chokolade.. :)

Jeg vil så sige at Chai latte, som egentlig er en te, slet ikke smager af te..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke kapsler skal man købe hvis man ikke kan lide kaffe eller te?

Kan se der er nævnt Marabou - men er det kaffe med kakaosmag eller ren kakao? Jeg kan nemlig ikke lide kaffe - ikke engang chokolade med kaffesmag kan jeg få ned :(

Der er udover marabou og milkyway, den der hedder chai latte. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er udover marabou og milkyway, den der hedder chai latte. :)

er der ikke også suchard kakao

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg har denne tdisclattecremebrulee.jpg?width=150&height=150&color=ffffff

og den smager bare godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til jer der har en tassimo maskine, synes jeg lige i skal se DETTE link. Det er nogen der anvender gamle kapsler og emballage til nye produkter. Det koster ikke noget at hjælpe til, og man hjælper med at genanvende materialer. Total win win for naturen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til jer der har en tassimo maskine, synes jeg lige i skal se DETTE link. Det er nogen der anvender gamle kapsler og emballage til nye produkter. Det koster ikke noget at hjælpe til, og man hjælper med at genanvende materialer. Total win win for naturen ;)

EJ hvor smart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det vil sige, at jeg skal gemme mine brugte kapsler, og sende dem til dem? jeg orkede ligge lige at læse linket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det vil sige, at jeg skal gemme mine brugte kapsler, og sende dem til dem? jeg orkede ligge lige at læse linket :)

Ja, derinde kan du så skrive og få et mærkat, så du sender det gratis til dem..Smart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, derinde kan du så skrive og få et mærkat, så du sender det gratis til dem..Smart :)

nice, jamen så må jeg jo gemme dem.

Myliona, den der thai latte, den var ikke lige mig, jeg har lagt den til side til dig, til når jeg kommer til fyn engang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nice, jamen så må jeg jo gemme dem.

Myliona, den der thai latte, den var ikke lige mig, jeg har lagt den til side til dig, til når jeg kommer til fyn engang :)

Årh hvor er du sød hihi :D

Du kan jo også gemme den, til når du får gæster :) Det er rart at have lidt forskelligt at kunne byde på jo :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er du sød hihi :D

Du kan jo også gemme den, til når du får gæster :) Det er rart at have lidt forskelligt at kunne byde på jo :D

jamen, jeg er kommet til at gå lidt amok i at købe kapsler, så har alle kakao-udgaverne, cappotino udgaverne, de der makeratte (staves) udgaver, også :) samt den creme brulee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hos dolce gusto kan man få nogle udgaver som laver iskaffe og vaniliekaffe, kan vi også få dem til tassimo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der et sted på nettet hvor man kan købe kapslerne billigere end i butikkerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan maskinen lave en kop varmt vand - f.eks, til alm. te eller når jeg bager og har brug for varmt vand til dejen?

Hvis den kan det så slipper jeg nemlig for at have el-kedlen stående, og med vores micro-køkken vil det være dejligt at slippe for en af tingene på bordet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man sætter rense disken i så kan den give rent vand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER