Myliona

Er tom for gave ideer til kæresten..

12 indlæg i dette emne

Min kæreste har fødselsdag om 10 dage.. Og jeg har INGEN ide om hvad jeg skal give ham!!

De ting han ønsker sig, har jeg ledt efter i fysiske butikker; Men jeg kan ikke lige finde DET jeg vil give ham! ØF!

Kender I nogen gode online butikker, med ting til fyre?

Han ønsker sig "lange" t-shirts - han er tynd, med en lang krop, så almindelig længde t-shirts stopper ved buksekanten og giver ham bar mave ;)

Sko - pæne, neutrale (sort/grå) sko, i str 43-44

Er der andet man kan give en fyr der har næsten alt? ;) Kom gern emed link til hvor det kan købes.. Vi giver for max 300 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes altid en pæn skjorte er et hit her hvis der ikke er noget der er lige til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, skjorter er NO-GO også <_< Han er ret skjorte-kræsen.. Lige nu har han to burberry, og en af et eller anden fancy mærke, og det er de eneste han egentlig gider bruge <_< Og de er lidt over mit budget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billetter til noget stand-up noget?! Ved ikke hvor du er fra i landet, men vi skal f.eks. til Omar Marzouk, de koster 230kr stk. (der kommer jo så lige din egen billet oveni) eller Jonatan Spang til 320kr stk. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billetter til noget stand-up noget?! Ved ikke hvor du er fra i landet, men vi skal f.eks. til Omar Marzouk, de koster 230kr stk. (der kommer jo så lige din egen billet oveni) eller Jonatan Spang til 320kr stk. :)

Det var måske en god ide..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en af de der Bülow lakrids julekalendere? Mener de koster 200-et-eller-andet, det er lækkert, og det er jo vældig aktuelt lige om lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giver ham en chokolade julekalender med et billede af Camille, så tænker to måske er lige i overkanten... Selvom det ikke er det samme ;)

Kan ikke finde billetter til noget "vi gider" se :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billetter til noget stand-up noget?! Ved ikke hvor du er fra i landet, men vi skal f.eks. til Omar Marzouk, de koster 230kr stk. (der kommer jo så lige din egen billet oveni) eller Jonatan Spang til 320kr stk. :)

Jep, den røg jeg på. Min mand har nemlig fødselsdag d. 6. December, og så valgte jeg at købe to billetter til jonathan spangs "bryllup" på premiere dagen. Min mand ELSKER stand-up og især jonatahn spang så jeg tænkte at det var perfekt!

Dagen efter fik jeg så en mail om at arrangementet er rykket fra februar 2013 til september 2013! :help !

Hvad faen gør man så?! Nå.. Men jeg blev enig med mig selv om at når nu jeg har bestilt og købt og billetterne stadig vitker, bare til de nye datoer så giver jeg ham stadig billetterne. Ved han bliver super glad, og så vil det jo også være en perfekt "kæreste"-gave.

Jeg aner nemlig ikke hvad jeg skal købe hvis jeg er i en "fysisk" butik :lolhit

Ellers er der jo også det der oplevelses pakker? :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han fik en oplevelsespakke i studentergave, som endnu ikke er brugt.. Så den gave ville være lidt tam :P

Nogen der kender et sted, som sælger "lange" t-shirts? Ved at tøj nok er det han bliver mest glad ved - Han HADER at købe tøj, og ser tøjgave, som gaven der gør han ikke skal ud og kigge på tøj ;) Samtidig, giver det mig muligheden for at smide nogen af hans t-shirts væk, som er 5-6 år gamle..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På runforcover.dk har de nogle tshirts der hedder tall tees, som er lange i det. De virker til at være ok i kvalitet og pris, har købt to til min mand, da han også har en lang overkrop. Han har dog ikke fået brugt dem så meget endnu, så ved ikke hvordan de holder sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiller han playstation eller sådan noget lign? Så kunne du måske købe et spil? Fifa13 eller sådan noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, den røg jeg på. Min mand har nemlig fødselsdag d. 6. December, og så valgte jeg at købe to billetter til jonathan spangs "bryllup" på premiere dagen. Min mand ELSKER stand-up og især jonatahn spang så jeg tænkte at det var perfekt!

Dagen efter fik jeg så en mail om at arrangementet er rykket fra februar 2013 til september 2013! :help !

Hvad faen gør man så?! Nå.. Men jeg blev enig med mig selv om at når nu jeg har bestilt og købt og billetterne stadig vitker, bare til de nye datoer så giver jeg ham stadig billetterne. Ved han bliver super glad, og så vil det jo også være en perfekt "kæreste"-gave.

Jeg aner nemlig ikke hvad jeg skal købe hvis jeg er i en "fysisk" butik :lolhit

Ellers er der jo også det der oplevelses pakker? :biglove

Jeg har købt Jonatan Spang i julegave, og så har nogle af vores venner også købt, så vi er 6 der skal afsted sammen.

Til Omar ved han det og der bliver vi 8 venner tror jeg nok det var - så det bliver rigtig hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER