Fru SP

Odder vogn og alarmer

19 indlæg i dette emne

Vores fine nye Odder vogn sætter tyverialarmer i gang i butikker, igår var det i Lidl og idag i H&M, pigen i H&M sagde at det havde de set før med barnevogne :huh det er dog ikke alle butikker, for vi var også i Arnold busk og imerco..

Er der andre der har oplevet det?

Overvejer om ikke jeg skal kontakte babysam for det er sgu da irriterende at skulle tjekkes hver gang jeg handler i Lidl eller andre butikker <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores har ikke gjort det i nogen butikker endnu hvert fald.! Synes helt klart du skal kontakte babysam for ellers er det da for træls i længden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, hvor maerkeligt... det maa de da kunne lave om paa, der hvor I har koebt vognen?? blink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand siger der kan være en alarm et sted i barnevognen der ikke er slået fra. Og du nok skal have tjekket det :-) evt ipusletaske, voksi, myggenet eller andet det sidder på den :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også du skal kontakte Babysam, det er da alt for irriterende at den gør det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har oplevet det flere gange i Lidl, andre fra min Mødregruppe har oplevet det i h&m.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Irriterende <_<

Har aldrig oplevet det med vores Odder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mega råddent! Jeg tjekker den lige fra top til hjul imorgen.. Har tjekket pusletasken, for den tog vi op og prøvede at gå igennem med og det var fint.. Jeg har tjekket dynen ekstra godt og umiddelbart kunne jeg heller ikke se noget i liften.. Suk.. Jeg kigger den lige igennem og hvis jeg ikke ser noget, så må jeg ringe til Babysam og hører hvad de har at sige til det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har oplevet det i en sport outlet og vi har en emmaljunga barnevogn. Det lød til at de havde prøvet det før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet det i h&m i vejle men den i Esbjerg siger ikke noget.. det er nu mystisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

både babysam og odder er obs på det og arbejder på sagen, men de kan ik sige hvorfor, prøv evt a læse på bla odders facebook side der har stået noget om det, da mange har klaget.. men det er træls.. heldigvis har vi indtil nu undgået det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

både babysam og odder er obs på det og arbejder på sagen, men de kan ik sige hvorfor, prøv evt a læse på bla odders facebook side der har stået noget om det, da mange har klaget.. men det er træls.. heldigvis har vi indtil nu undgået det..

Ville sige det samme.

Har hørt det kun er de farvede - er jeres det?

Vores standard farvede x-Dream stel har vi i hvert fald ikke haft problemer med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er sort x-Dream stel, det samme har de andre fra Mødregruppen som har oplevet problemer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den alm stålfarvede stel, men det er da rart at det ikke kun er vores vogn, selvom det er møg irriterende :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores vogn går også altid i h&ms alarmer. :rolleyes Der var en h&m-ekspedient, der sagde til mig, at det var noget med deres alarmer, så jeg må indrømme at jeg har været sur på h&m istedet for Odder :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores vogn går også altid i h&ms alarmer. :rolleyes Der var en h&m-ekspedient, der sagde til mig, at det var noget med deres alarmer, så jeg må indrømme at jeg har været sur på h&m istedet for Odder :whistling

Ja er heller ikke rigtig sur på Odder, kan også læse mig frem til at Odder har forsøgt at få H&M til at ændre på deres alarmer.. Men det gider de ikke :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores går også i forskellige alarmer. Så pinligt. Vi har også det sorte x-dream stel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig træls,. Men jeg kan læse at emmaljunge også har problemet, så det er ikke kun Odder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmpf, jeg røg lige i en Bahne alarm den anden dag... Jeg havde kun lige fået hovedet ind at vende, og var så på vej ud igen (havde seriøst været 2 skridt inde i butikken), da alarmen gik. Og så kom der en ekspedient med en lidt ubehagelig "Jeg vil bare smalltalke, men i virkeligheden prøver jeg at lure, om du skjuler noget"-attitude farende. Jeg tilbød hende, at hun kunne gennemrode hele vognen (inkl. mine 4-5 poser og sovende baby :rolleyes), hvilket hun heldigvis takkede nej til, men tilgengæld måtte jeg så stå og ævle med hende :rolleyes Bah! Synes faktisk, at det er butikkens ansvar at sørge for, at det eneste der går i deres alarmer er deres varer med alarmer på! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER