Barbamama

Hampindlæg til stofbleer

2 indlæg i dette emne

Jeg synes bestemt, at jeg har hørt en herinde snakke om hampindlæg til stofbleer. Kan det ikke passe? Jeg kan bare ikke huske hvem :unsure

Men det var noget med at det sugede endnu bedre end bambus (som jeg ellers suger rigtig godt)?

Vi klarer den fint med bambus nu, men jeg er lidt nysgerrig på nye slags indlæg, så hvis jeg husker rigtigt at nogen har erfaring med hampindlæg, så kom frit frem og fortæl (og del links :whistling ) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hamp suger langsomt, men suger meget, saa det er bedst i kombi med lidt mirkofiber, som suger hurtigt, men ikke meget. Altsaa hvis baby kommer med en ordentlig tissetaar, saa kan hamp alene komme til kort... Det bliver noget stift i det, hvis ikke man toerretumbler, eller det er mixet med andet materiale :)

Vi har tre-fire kun hampindlaeg, som jeg bruger sammen med et lidt tykt mikrofiberindlaeg og maaske en LL bambusbooster alt efter... Saa har jeg 6 Blueberry Combo, som er hamp(eller bambus) toppet med mikrofiber. De er ikke saa voldsomme og suger rigtig godt. Saadan en kombi kan godt holde til natten, sammen med LL bambus booster, hvis jeg skifter ham kl, 23. Men jeg bruger dem mest til morgenbleerne. Det er virkelig gode og knappes sammen til S, M eller L. Saa kan man pakke en LL booster ind imellem lagene og bukke det ene hamplag, saa det ligger i tissezonen. Dem kan jeg altsaa godt anbefale, men de findes ogsa ai bambus, har jeg set!

Jeg vil noedigt undvaere det hamp, vi har nu, og tror paa, at det er afgoerende om natten, men vil nok koebe bambus fremover, fordi det holder sig mere bloedt. Nu har jeg saa koebt deciderede natbleer til noah, for han tisser paent meget og vaagner op af at blive skiftet der ved 23-tiden. Saa jeg skal gerne have natbleer, der kan holde ham toer fra ca. 19 til 6, hvor jeg ofte skal skifte ham til morgenble alliegvel, fordi han er vaagen eller har poellet i den efter den amningrolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER