Camillat

Erfaring med droemmemaaltid paa flaske

26 indlæg i dette emne

Hvor er det bare FEDT for dig at kunne ligge drømmeflasken lidt på hylden endnu! Hvad er det egentligt? Vælling?

Det er så godt at du fortsætter med at amme Noah-musen :7himmel

Det lyder lidt træls, det med at M ikke kan finde ud af at få Noah til at sove videre igen med det samme om natten. Man frygter vel lidt det kan blive en vane for Noah at ligge vågen efter måltidet. Herhjemme har E kun haft Anna en nat (med både flaske/putning og sut), derfor ved jeg ikke rigtig hvad i kan gøre for, at det bliver nemmere for M. Måske skal du vise ham nogle tricks? :)

Jaaa, det er jeg ogsaa glad for! Droemmeflaske er egentlig bare det at vi ville proeve at give MME i flaske kl. 23 istedet for at amme. Maaske han ville sove mere end de faa timer inden naeste amning, men det loeste sig jo saa automatisk med at oege min produktion. Og saa er det godt, fordi Noah ER allergidisponeret, idet jeg har stoevmide-, katte- og pollenallergi. Saa jeg ville jo gerne amme til 6 maaneder - men ogsaa gerne sovezzzzz.giflaugh.gif

M lytter ikke rigtigt til mig, naar dte handler om hverken putning og det natteroderi... aner ikke hvorfor og glemmer at tage snakken paa en god maade, naar det ikke lige staar paa.. Det kunne jeg selvfoelgelig goere i aften. For mig er rutine vigtigt, hvor M rager lidt i blinde og skifter strategi som vinden blaeser. Det har jeg jo bedt ham lade vaere med, men hvis han ikke handler derefter, saa skal man jo ikke forvente at Noah kan finde ud af det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER