Guest Amina

Ondt i maven - har brug for råd.

37 indlæg i dette emne

Det er "sjovt" i skriver det, for jeg har faktisk overvejet en kiropraktor. Hun virker nemlig låst i nakken, og bryder sig ikke om at ligge med hovedet til hendes venstre side når hun sover. Hun sover altid med hovedet til højre side. Og selvom jeg prøver at dreje hende, så spænder hun imod og det er ligegyldigt hvor dyb søvn hun er i. Så måske det er noget galt der?

Hun sad trods alt fast i mit bækken under fødslen og kom ud ved akut kejsersnit :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Afsted med jer. Mie sad også fast og var låst i hele højre side. MEN find en god SPÆDBARNS kiropraktor, der er en dygtig i Holstebro og i Randers, og så er der vist en i vejle eller viborg, kan ikke huske hvor det er, men det kan jeg finde ud af hvis det er relevant? Har hørt dumme historier fra andre alm kiropraktore der har forsøgt sig med spædbørn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i københavn, så det skal helst være her i nærheden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke der findes en der er skide god i københavn. Ved Kejzer herindefra har forstand på det, du kan måske sende hende en PM.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja afsted med jer, det kan være at det "bare" er det.. og det ville ikke være usandsynligt når hun har siddet fast og er endt i ks. Håber du finder en dygtig kiropraktor, for som de andre siger er det vigtigt at det er en der ved hvad de laver :)

Håber på en snarlig og positiv opdatering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi går hos en i Lyngby, som er rigtig god. Og det er jo fornuftig afstand fra Kbh :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi går hos en i Lyngby, som er rigtig god. Og det er jo fornuftig afstand fra Kbh :)

Ih jeg kunne godt tænke mig at vide hvem det er? Vi snakkernemlig også om Edith skal en tur til kiropraktor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kunne også godt tænke mig at vide hvad det er for en i Lyngby? Har de evt en hjemmeside?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dem her, og jeg synes altså at de er vildt gode. Vi er 3 fra min mødregruppe som bruger dem - alle med gode resultater :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dem her, og jeg synes altså at de er vildt gode. Vi er 3 fra min mødregruppe som bruger dem - alle med gode resultater :yay

Mange tak :) Hvor længe er en behandling og hvad giver I for det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener at huske første gang kostede 500-et-eller andet. Anden gang kostede vist 350, og derefter giver vi vist 285 pr gang. Første behandling varede omkring en time inkl. optagelse af sygehistorie og grundig undersøgelse, de andre gange har været ca. 20-30 min. Vi har nu været afsted 3 gange, og regner kun med at skulle én gang mere.

Hvis man lige husker at melde sit barn ind i Danmark inden, giver de penge tilbage, men ved stadig ikke hvor meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dem her, og jeg synes altså at de er vildt gode. Vi er 3 fra min mødregruppe som bruger dem - alle med gode resultater :yay

Tusind tak, dem vil jeg lige kigge på :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER