Guest Cirkeline88

Ømme bryster :/

11 indlæg i dette emne

jeg er idag 4+5 og de sidste par dage har mine bryster været enormt ømme, jeg kan ikke holde det ud altså. uanset om jeg har bh på eller ej så gør det ondt.

Især når jeg går er det slemt, men jeg kan jo ikke sidde stille hele tiden :rolleyes

Har i nogle gode tips eller noget?

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er hoppet i en sportsbh her til morgen.. Og regner mere eller mindre kun med at tage den af, når jeg skal i bad og den skal vaskes..

Jeg synes nemlig også mine bryster er ømme... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke holde ud og have BH på heller ikke sports BH. Så når jeg er hjemme er det BH løs (skøøøøønt)

Og mine gør også mere ondt når de er kolde, lige som om de svier og gør også mere ondt hvis jeg så skal have BH på! Min mor har foreslået og prøve ammeindlæg når jeg har BH, så brystvorten ikke gnider direkte mod Bh´en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået at vide at nogle gode ammeindlæg skulle gøre at det var ti at holde ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bomuldsammeindlæg fra imsevimse er vildt gode... alternativt kan man købe uldindlæg - fx ved filabel.dk eller naturebaby.dk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet at købe nogle ammeindlæg som jeg synes virker bløde. Nu håber jeg bare det virker. Ellers må jeg prøve en sports bh :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg syntes det hjalp at smøre dem ind i en fed creme eller olie (de kløede også - og cremen tog det meste af kløen) og så bare rolig - det går over igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg syntes det hjalp at smøre dem ind i en fed creme eller olie (de kløede også - og cremen tog det meste af kløen) og så bare rolig - det går over igen :)

Det ku være jeg skulle prøve det på min mave for den klør ret meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ku være jeg skulle prøve det på min mave for den klør ret meget

det syntes jeg har hjulpet mig. Fik at vide at cremen Danatekt (fås på apoteket) er vidundermiddel - især til bagefter under amning mod sprukne/ømme brystvorter, jeg syntes nu også det hjælper bare med "alm" creme der ikke koster en million, men det er rigtigt den er god fed. :)

ellers bruger jeg mandelolie i badet/eller smører mig ind efter brus og det giver god fugtighed til hele hudorganet.

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt det er et gammelt indlæg men har selv haft de vildeste smerte i bryster og brystvorter men kold kokosolie har virkelig gjort underværker ,, ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt det er et gammelt indlæg men har selv haft de vildeste smerte i bryster og brystvorter men kold kokosolie har virkelig gjort underværker ,, ^_^

Gode råd er altid velkommen:) der er sikkert flere end mig der har brug for dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER