Vinnus

Dåbskjole i syntetisk blonde.. vask??

2 indlæg i dette emne

Vi er så heldige at have to dåbskjoler at vælge imellem

En hæklet lang sag, som jeg fik af en, fordi vi ikke kunne finde den i min familie samt en blondesag i syntetiske blonde, som min mor selv har syet da jeg skulle døbes.

Sagen er den nu, at den gamle fra min familie er blevet lidt smågul i det samt i den gyselige kyse der medfølger ...

Kan det komme af i vask? Jeg orker ikke at skulle ofre penge på den til rens, men K synes at det er den vi skal bruge :rolleyes

Det har ikke den store betydning for mig, da pigerne ikke er døbt i den, men i den som deres fars familie har... (hvilket er en rigtig smuk arveting)

Men K må da bestemme lidt ;)

Til begge kjoler skal jeg lave en ny underkjole i enten Lilla, Orange eller Gul... K skal lige bestemme sig for hvilken farve han mener er bedst :)

Men kan jeg selv vaske den på en eller anden måde, da det gullige bliver afbleget eller forsvinder??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe, jeg oprettede en lignende tråd tidligere i dag. Min kjole har nemlig også noget blondestof, som jeg tror er syntetisk :)

Den hæklede ville jeg vaske i hånden med uldvask. Tror den kan krympe rigtig meget i vaskemaskinen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER