Anna1980

flyverdragt???

6 indlæg i dette emne

jeg har opdaget at jeg bliver nødt til at ud og købe en ekstra flyverdragt, mente den ekstra jeg havde var god nok, men den var ikke vandtæt..

Hvordan er dem fra Føtex i forhold til andre? Har ikke det store beløb af gøre med nemlig..

hvad er jeres erfaringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dem har Føtex har vist lige dumpet den stor test og de har så vidt jeg ved taget dem af hylderne igen (correct me if I´m wrong :unsure), men dem fra Kvicly skulle vist være gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay, det vidste jeg ikke.. Så må jeg en tur i kvickly.. eller finde noget på brugt marked

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt rigtig, den fra Kvickly vandt faktisk den test, hvor føtex dumpede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også hørt godt om Kvicklys og har en veninde, som er sindssygt glad for den hun har købt i Bilka... Håber du får fat i en, så den bette kan holde sig dejligt varm!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ingen flyverdragter der er helt vandtætte som regtøj - kun vandafvisende. Derfor er det en god ide at bruge regnbukser uden på flyverdragten, især til den størrelse der sidder meget ned når de leger udendørs.

Regntøjet skal købes et nummer for stort i efteråret, så det kan komme uden på flyverdragten - og når foråret kommer er barnet vokset så meget at det passer uden på termotøjet og til sommer uden noget under. På den måde kan man nøjes med at købe et sæt regntøj om året (med mindre måsen eller knæ bliver slidt op) i stedet for to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER