JulieK

Hjælp studerende fra Aalborg Universitet

14 indlæg i dette emne

Hej alle :)

Vi er en gruppe fra Aalborg Universitet der er ved at skrive opgave hvor babyalarmer er en stor del af det. Vi vil gerne spørge om i har lyst til at hjælpe os med at udfylde det. Det tager ikke mere en 5-10 minutter og vil hjælpe os meget :)

Kort fortalt handler vores projekt om at vi skal designe en ny babyalarm og for at gøre det har vi jo brug for at vide hvilke funktioner der skal være i en babyalarm og hvilke der er de vigtigste. Vi er kun 2 i gruppen der har børn så vi har brug for lidt flere svar :)

Jeg har læst reglerne igennem på siden og kunne umiddelbart ikke finde nogen steder at det var forbudt at spørge om hjælp til at udfylde et spørgeskema herinde siden vi ikke har nogen økonomisk interesse i det. Men er det tilfældet at det er forbudt skal jeg selvfølgelig nok fjerne mit indlæg.

Spørgeskemaet finder i ved at følge nedenstående link:

Spørgeskemaundersøgelse

Håber I vil hjælpe os og tillykke med den lille ny til alle jer der har været så heldige :)

På forhånd tak for hjælpen

Med venlig hilsen

Julie K

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :) Super dejligt I gider at hjælpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også svaret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

I øvrigt kom jeg til at tænke på, at en ting i ikke har med er størrelsen på alarmen :)

Jeg tænkte ikke over det, inden vi købte vores - men nu er jeg LYKKELIG over vi valgte denne model, og ikke den anden vi havde overvejet.. Den her er nemlig lille, og kan nemt være i en bukselomme - det er SÅ smart! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super tak for hjælpen allesammen :)

Myliona: Super godt tænkt! Det havde vi slet ikke tænkt på! Det skal nok tage med i vores overvejelse, men det bliver vel også et problem hvis den bliver for lille? Jeg tænker hvis barnet kan få den i munden? Eller så lille er den måske heller ikke?

Igen tak for hjælpen allesammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super tak for hjælpen allesammen :)

Myliona: Super godt tænkt! Det havde vi slet ikke tænkt på! Det skal nok tage med i vores overvejelse, men det bliver vel også et problem hvis den bliver for lille? Jeg tænker hvis barnet kan få den i munden? Eller så lille er den måske heller ikke?

Igen tak for hjælpen allesammen :)

Ej, så lille skal den dog ikke være :)

Vores er så lille så den let kan være i en lomme -Umiddelbart lidt mindre men tykkere end en nokia 3310 :whistling (lige det bedste jeg kan sammenligne med!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myliona: Det er jo en perfekt sammenligning :P En 3310 kender alle størrelsen på :)

Mange tak for input :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg også svaret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har svaret.

Som mylonia skriver er det rart, at vores ikke er så stor, så man kan have den med overalt, men også så stor, at den kan ligge i barnevognen sammen med baby. Et vennepar af vores har en babyalarm hvor babyenheden er en stor klods, der skal stå ovenpå barnevognen.

Det er også rart for os, at den har genopladelige batterier, som holder længe.Vi bruger vores hver dag, og skal kun lade den om ca en gang om ugen, og det tager ikke ret længe :) Mange alarmer er på alm. batterier, og det gad jeg godt nok ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen alle.

Beklager den sene svar tid..

Tak for jeres alles input. Det har været en stor hjælp for os :) Især inputtet om størrelsen.

Vi har overvejet at lave designe alarmen således at den vil have størrelse ca. som en nokia 3310. Den vil have en slags klipse system således man kan sætte den fast på kalachen i barnevognen. På den måde vil der babyenheden have den perfekte position hvis der skulle kamera i den. Det ville selvfølgelig blive lavet en ordning så hvis babyalarmen falder ud af klipsen vil der være en snor der "griber" den så babyen ikke bliver ramt.

I forhold til batteri vil det også været et genopladeligt. Levetiden vil afhænge af om der skulle være video eller ej. Men vi sigter efter lang batteritid.

Hvad siger I til disse tanker?

Igen mange tak for jeres hjælp og input :)

Hilsen Julie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg også svaret.

Men tror lidt at jeg manglede en valgmulighed under spørgsmålet: hvor mange babyalarmer har du haft? Jeg svarede 0 for jeg har ikke ejet nogle. Men har brugt MANGE babyalarmer gennem tiden, så synes måske der burde være en mulighed med det på en eller anden måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen alle.

Beklager den sene svar tid..

Tak for jeres alles input. Det har været en stor hjælp for os :) Især inputtet om størrelsen.

Vi har overvejet at lave designe alarmen således at den vil have størrelse ca. som en nokia 3310. Den vil have en slags klipse system således man kan sætte den fast på kalachen i barnevognen. På den måde vil der babyenheden have den perfekte position hvis der skulle kamera i den. Det ville selvfølgelig blive lavet en ordning så hvis babyalarmen falder ud af klipsen vil der være en snor der "griber" den så babyen ikke bliver ramt.

I forhold til batteri vil det også været et genopladeligt. Levetiden vil afhænge af om der skulle være video eller ej. Men vi sigter efter lang batteritid.

Hvad siger I til disse tanker?

Igen mange tak for jeres hjælp og input :)

Hilsen Julie

Ulempen er at den bliver utrolig udsat for "vind og vejr", hvis den hænger der..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER