Guest cmbk

Uundværligt babylegetøj

11 indlæg i dette emne

Hvad har I?

Nu har jeg bestilt lidt mere Lamazelegetøj, og Sophie La Giraffe, men hvad ellers er godt? Har ikke legetøj med vilde lyde og bevægelser, men er det noget der er godt at have? :)

Og hvad leger I med jeres babyer i denne alder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad har I?

Nu har jeg bestilt lidt mere Lamazelegetøj, og Sophie La Giraffe, men hvad ellers er godt? Har ikke legetøj med vilde lyde og bevægelser, men er det noget der er godt at have? :)

Og hvad leger I med jeres babyer i denne alder?

Vores er på vej mod fem måneder. Og hun gider ikke rigtig legetøjet. Tilgengæld har hun en stof bog hvor nogle af siderne gnitre eller hvad det hedder. Og den elsker hun. Havde jeg vidst det var et hit så havde hun fået den før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille elsker hendes Lamaze papegøje og lamaze dukke :)

Udover det, har hun stadigvæk det "sort/hvide" stinkdyr fra 0+, som er fantastisk :)

Papegøjen kan sige en pip-lyd, men ellers er Camille faktisk ikke sådan vild efter "lyde" endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hitter stinkdyret- eller er det en vaskebjørn :unsure fra Lamaze, en blå og gul elefant med forskellige effekter også en tingest fra Lilliputiens med pivlyde - især den er hendes foretrukne, den kan nemlig også proppes helt i munden :D

EDIT her er link til "tingesten"

Lilliputiens Liz rangle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det Lamaze Vaskebjørnen, der hitter, og ellers faktisk alt, som enten kan proppes i munden eller sige knitrelyde :D

Ellers vil jeg anbefale "Leg med dit barn" bogen. Der er nogle rigtig gode lege, og Valdemar griner oftere når vi leger legene deri end når han sidder med sit legetøj :)

Bogen foreslår også lidt legetøj. Ved 3 mdr+ mener jeg at det er sæbebobler, en ballon og boldbadekar :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det Lamaze Vaskebjørnen, der hitter, og ellers faktisk alt, som enten kan proppes i munden eller sige knitrelyde :D

Ellers vil jeg anbefale "Leg med dit barn" bogen. Der er nogle rigtig gode lege, og Valdemar griner oftere når vi leger legene deri end når han sidder med sit legetøj :)

Bogen foreslår også lidt legetøj. Ved 3 mdr+ mener jeg at det er sæbebobler, en ballon og boldbadekar :balloons

Den bog har jeg ;) Bruger den også, men synes ikke de lege er noget Caroline er særlig glad for :D Hun synes mere det er sjovt at lege med en grydeske eller et æble, end sit legetøj..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min niece på 6 mdr elsker mobiltelefoner og iPad'en! Så kan vi ellers lokke lige så meget vi vil med andet babylegetøj :D

Ej ellers er hitter sådan en rangle/rund rasle ting med gitter med en bjælde indeni også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lamaze tigeren, sommerfuglen og klodsen er det store hit her plus en kuglerangle med mange huller.

han er 4 mdr på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise synes at alt andet end legetøj er spændende :rolleyes så herhjemme prøver vi at være kreative og finde ting rundt i huset som godt kan tåle savl og som hun ikke kan komme galt afsted med... så får hun det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hjemme er det en rangle fra brio der er et hit, og så legetøj med musik og sange, eller bare musik i det hele taget, så danser hun det ud af :7himmel

Ellers ELSKER hun at lege med storesøster. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brio bideringen/ranglen var et kæmpe hit, da Anna var 3-4 mdr. Da hun blev 6-7 mdr. var det især stableklodser, hvor man byggede et tårn til hende hun kunne vælte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER