casw

Ægløsningstest

7 indlæg i dette emne

Ja lige endnu en tråd om ægløsningstest - men jeg har bare overhovedet ikke sat mig ind i det og skal liiiiige have det forklaret! :whistling

Jeg tog en ægløsningstest for 3 dage siden, som var negativ, tog en igår sen eftermiddag, som var positiv og har taget en idag til middag, som også var positiv.

Altså så har man ægløsning et vist antal timer efter at man har testet positiv ikke, så der skal være gang i :hump

Men hvornår vil jeg så holde op med at teste positiv? - vil jeg teste positiv resten af cyklussen?! Eller vil jeg holde op med at teste positiv og så ved man at ægløsning er ovre?!

Tak for svar! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du tester positiv ca 12-48 FØR ægløsning, så når du står med en positiv test så er det med at have en masse sex de kommende dage. Testen burde ikke være positiv resten af cyklussen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at have to positive efter hinanden når ÆL rigtig er der :loveshower en har hørt nogle kan have det i flere dage men du skal gå udfra den første positive test. Det siges jo man så har ÆL inden for 24-48 timer, jeg tror dog ikke det gælder mig da jeg hver gang har mærket ÆL smerter en 8-10-12 timer efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aha, så den vil altså blive negativ igen?!

Jamen det er jo en helt ny verden altså! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du tester positiv ca 12-48 FØR ægløsning, så når du står med en positiv test så er det med at have en masse sex de kommende dage. Testen burde ikke være positiv resten af cyklussen

Nu tog du jo også din temperatur - hvornår er det så at temperaturen skal stige?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Temperaturen stiger når æl er overstået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Temperaturen stiger når æl er overstået

Ok tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER