Guest

Hvis jeg skifter farve på håret....

5 indlæg i dette emne

Jeg har tænkt at nu skal der altså ske noget nyt... jeg ser kedelig udlol_hitting.gif

Men så har jeg tænkt lidt på, om min søn vil kunne kende mig?? spiller det nogen rolle??

Ja det er måske lidt underligt spørgsmål med det har jeg nu engang tænkt over....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv og tag en hat på eller et håndklæde om håret - hvis han kan kende dig der så har du svaret ;) jeg mener at de i starten genkender os på duften fordi deres syn jo ikke er så godt, måden vi bevæger os og stemmen er også faktorer. Men synet har selvfølgelig også lidt at sige men så længe du ikke skifter duft og ellers opfører dig som du plejer så tror jeg ikke du skal være bange ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev farvet da zoey var 3-4 måneder. fra helt lyst til mørkt. ved ikke om det er indbildning, men de første 2 dage var det kun Henrik der duede. men det vendte hurtigt hehe. hun kigger også altid sært på mig jeg har håndklæde på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OK, jeg tror jeg tager chancen... for jeg har stor trang til en ny farve..... whistling.gifwhistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg fik lavet en masse striber i mit hår og så lidt anderledes ud reagerede lucas ikke helt vildt på det.. han kiggede en ekstra gang og så var det faktisk det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER