Mette

Ingen symptomer

3 indlæg i dette emne

Synes alle lider af graviditets symptomer, men udover mine voldsomme smerter i underlivet pga tarmene har lidt problemer med hormonerne, så lider jeg ikke af nogen. i går havde jeg måske lidt ømme bryster, men det er nu væk, og jeg tisser heller ikke mere ( jo selvfølgellig, men kun hvad der er normalt) Er der andre der heller ikke kan mærke de er gravide?

Ved udemærket godt det kan være lige så normalt ikke at have symptomer så det er ikke en tråd om at jeg skal forsikres om at alt sikkert er helt ok, undrer mig bare over hvor mange vi er der endnu ikke har de vilde symptomer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lad en gammel juni-dame komme paa besoeg laugh.gif

Jeg havde heller ikke symptomer og det er HELT normalt paa ligefod med at puke.gif og have oemme dutter konstant.

bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sidste graviditet havde jeg nærmest ingen symptomer. Denne gang er der nu kommet kvalme, og jeg skal op og tisse to til tre gange om natten. Min mave er allerede begyndt at vokse, men det er åbenbart helt normalt ved fleregangsgravide. Udover det er jeg mega træt og har lidt ømme bryster. Men altsammen ikke værre, end jeg kan holde til :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER