sivtop

1. lægeundersøgelse

8 indlæg i dette emne

Var til første lægeundersøgelse i torsdags, alt var fint og jeg fik min vandrejournal :loveshower

Dog... synes min læge at min livmoder var ret så stor, så måske er der mere en en lille spire der putter sig, eller osse var jeg måske længere henne. Det kan jeg bare ikke rigtigt være, for tre uger før jeg testede positiv var jeg ude og blive scannet pga. nogle smerter i min højre side som jeg har døjet meget med efter min MA. Scanningen viste ingenting, og heller ikke at jeg var gravid... så, ja.

Men jeg må sige, at jeg er temmelig bange for at der er flere, sådan som jeg har det, og så lægen ord.

Skal til en scanning i løbet af ugen. Jeg håber altså kun på en lille baby... ellers har vi FIRE børn... wow.

Nå, vi må tage en dag ad gangen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ååh kan da godt forstå du er lidt nervøs/spændt på om der er 2 derinde når du nu har 2 i forvejen, ved slet ikke hvad det kan skyldes at livmoderen er så stor men håber da for dig der kun gemmer sig en derinde når det er det du mest selv ønsker rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver livmoderen ikke hurtigere større, når man er fleregangsgravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver livmoderen ikke hurtigere større, når man er fleregangsgravid?

Min er ihvertfald større denne gang :rolleyes Hoppede i ventebukser næsten lige med det samme denne gang og ville prøve min alm. jeans i forgårs.. Dem kunne jeg så på ingen måde lukke! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det må osse være det der gør det... for vi så i dag at der kun var en enkelt lille spire, det er jeg nu alligevel glad for :7himmel Havde der været to, havde vi taget det som en udfordring, men vil nu helst nøjes med en enkelt :7himmel

Bor osse i leggins eller lign. pt.. ikke voldsomt charmerende, men kan simpelthen ikke ha noget der strammer på maven <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt :kram skønt med en god skanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja... det sagde min læge nu osse. Jeg var gravid med MA i june, nåede til 9+0.. så det kan osse ha lidt betydning. Det så det ud til at det havde... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, at alt så fint ud :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER