Guest

Puslebord

8 indlæg i dette emne

Jeg sidder og drømmer lidt om sebras puslebord, men kommer så til at tænke på, hvor længe bruger man egentlig puslebord? -helt frem til barnet stopper med at bruge ble, eller før??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Camille er 3½ måned.. Og hun fylder næsten fra toppen af puslebordet, også til bunden.. Så jeg har faktisk ret ofte tænkt "Hvad gør man så lige når hun er 2??"

Så jeg følger lige med her.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Emilia brugte jeg det til hun var 2 år, så syntes jeg ligesom hun var blevet for stor, og så foregik det bare på gulvet på et håndklædet, så kunne hun heller ikke falde nogen steder hvis der var noget man lige havde glemt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har med vilje købt et puslebord der er langt, vi havde faktisk svært ved at finde en lang hynde til.

Det var på opfordring fra min svigermor som er dagplejemor... Hun skifter jo en del 2 årige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi stoppede med at bruge puslebordet længe før, Tilde stoppede med at bruge ble, men Tilde er så også meget lang ;) Hun gled nærmest ned, så det var umuligt at skifte hende samtidig med, at vi skulle holde på hende så hun ikke gled ned. Vi blev nødt til, at skifte hende på gulvet - selvfølgelig med puslepuden under ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det handler meget om, om det kan betale sig for os at købe et puslebord, vores barn vil være omkring 1½-2 år inden vi får det hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det handler meget om, om det kan betale sig for os at købe et puslebord, vores barn vil være omkring 1½-2 år inden vi får det hjem :)

Tilde blev skiftet på gulvet inden hun blev to år, men igen hun er en lang pige ;) En anden ting, for mig var også, at hun havde puslebordet på sit værelse og syntes ikke det rart at der skulle lugte der efter en bonusble ;) Og at hun skulle lære, at sådan noget foregår på badeværelset - med henblik på, at hun jo på et tidspunkt skulle af med bleen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica ligger gladeligt på sit puslebord, og jeg tror nemt vi kommer til at bruge det et år endnu. Min venindes søn er 2,5 og han ligger stadig på pulsebordet - benene stikker bare ud over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER