Susanne

Anbefal graviditetsmassage

6 indlæg i dette emne

Jeg har en veninde der er MEGET gravid og hun er efterhånden ret besværet og har ondt (hun har termin 5. dec. med sit andet barn).

Hun spurgte om jeg kendte et godt sted til graviditetsmassage, da hun godt kunne trænge til det. Jeg sagde, at jeg ikke selv har prøvet det, men gerne ville spørge herinde for hende, da jeg er ret sikker på der er nogen herinde, der har erfaring fra klinikker i København?

Er der nogen der kan hjælpe? :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået graviditets massage hos Ezanza massage på Nørrevoldgade og de er rigtig dygtige syntes jeg, så dem kan jeg klart anbefale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klinik MiJo på Nansensgade.. De har både massage og også sådan en mother-to-be pakke.. Jeg var derinde for små to uger siden og det var så skønt, det er ikke vanvittigt dyrt og de er super søde og dygtige derinde!

Det var en rigtig gravid briks med hul til maven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klinik MiJo på Nansensgade.. De har både massage og også sådan en mother-to-be pakke.. Jeg var derinde for små to uger siden og det var så skønt, det er ikke vanvittigt dyrt og de er super søde og dygtige derinde!

Det var en rigtig gravid briks med hul til maven :loveshower

Enig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isisklinikken :glad Ligger godt nok lidt uden for Kbh men den er sååå god. Det er en jordmoder der kører den. Hun giver også akupunktur mv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klinik MiJo på Nansensgade.. De har både massage og også sådan en mother-to-be pakke.. Jeg var derinde for små to uger siden og det var så skønt, det er ikke vanvittigt dyrt og de er super søde og dygtige derinde!

Det var en rigtig gravid briks med hul til maven :loveshower

Tilslutter mig ovenstående. Var selv derinde for 5 uger siden og fik 1 times gravidmassage. Det var skøøøønt og hun var skide dygtig hende der masserede. Desuden var det virkelig skønt at få lov at ligge på maven og hun var smadder dygtig til at få "lejret én" om man så må sige, så man lå godt. Kan varmt anbefale det :7himmel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER