Mette

Smerter

6 indlæg i dette emne

Har de vildeste smerter her i begyndelsen af min graviditet. Smerten sidder helt forneden midt for i maven. Krummer mig bare sammen i skrig og gråd i 30-45 minutter når det sker. Det gør ondt helt ned i benene og jeg kaster også op. Får disse anfald 4-6 gange om dagen.

Har læst andre der også lidt af det, gjorde i noget for st bekæmpe det og over hvor lang en periode varede det? Mut har varet i kun 5 dage nu men jeg kan snart ikke mere :(

Lægen har set på mig men kan ikke finde noget der er i vejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh hvor lyder det dog bare ikke rart :o

Er du blevet undersøgt om graviditeten måske sidder uden for livmoderen da dette vist godt kan give stærke smerter.

Håber alt er som det skal være :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor lyder det dog bare ikke rart :o

Er du blevet undersøgt om graviditeten måske sidder uden for livmoderen da dette vist godt kan give stærke smerter.

Håber alt er som det skal være :kiss

Ja jeg blev scannet i går men det var for tidligt endnu st se det så skal scannes om en uge igen. Men fordi smerten sidder i midten og ikke i siden så mente de ikke at det var det men skal selvfølgelig tjekkes for det, for det var også det første de selv nævnte kunne være årsagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg blev scannet i går men det var for tidligt endnu st se det så skal scannes om en uge igen. Men fordi smerten sidder i midten og ikke i siden så mente de ikke at det var det men skal selvfølgelig tjekkes for det, for det var også det første de selv nævnte kunne være årsagen.

Puha havde det helt dårligt med at skrive det for det ville bare være så hårdt :boo Kunne ikke se hvor langt du var henne.

Men godt at du bliver tjekket :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha havde det helt dårligt med at skrive det for det ville bare være så hårdt :boo Kunne ikke se hvor langt du var henne.

Men godt at du bliver tjekket :kiss

Jeg var kun 4+3 (eller lægen siger 5+3, men hun regnede med en cyklus på 28 dage hvor den nærmest var 40)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det lyder bestemt ikke rart :kram2

I min første graviditet havde jeg smerter i starten, men slet ikke så stærke, at jeg kastede op af dem, men de strålede også ud på indersiden af lårene og jeg blev lidt svedt, men de var slet ikke så forfærdelige som dem du beskriver...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER