Camillat

Hvad har jeres boern paa af toej i disse efteraarstider i DK?

10 indlæg i dette emne

Ja, jeg skal snart til at pakke kufferterne, naar Noah skal ud og flyve med mig for foerste gang. Men hvad skal vi have med? Taler vi uld/fleecedragt allerede, eller er det god jakke og futter? Hue, erden uld og tyk eller er det nok med en kyse i uld?

Og hvad med jer mammas - gaar man allerede i stoevler og er det vinterfrakken, der skal med til DK? Handsker, halstoerklaede og hue?

Har sgi glemt, hvor koldt det er i oktober i Danmark help.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er karla et meget varmt barn, så hun har sjældent ret meget tøj på. Hun har gerne en bluse eller en langærmet body på, bukser (hvis de er tynde har hun strømpebukser under) og en uldhue hvis det blæser bare en smule. Det er faktisk nok til at holde hende varm :) Nu skal vi dog sjældent ret langt med hende, og når hun er i barnevognen er hun jo puttet godt ned i sin voksi, og når hun er i autostolen har hun altid hendes uldsvøb om sig. Hvis jeg gav hende mere tøj på ville hun gå til i varmen.

Jeg selv købte vinterjakke igår, da det er begyndt at blive ret koldt om natten, når jeg går den sene aftentur med hunden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Jeg tilfoejer lige, at vi ikke har voksi til Noah i barnevognen, men babydyne. Og saa er Noah vist ikke specielt varmt eller koldt barn, mere almindelig baby paa vekselvarme rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På de gode dage, kan man gå uden jakke. På de dårlige, skal man have uldsokker i gummistøvlerne og vinterfrakken på.. :rolleyes

Camille har flyverdragt på, når hun er "ude" fx i bæreselen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min umiddelbare tanke er at i jo er vant til varmen og derfor nok skal klædes lidt varmere end os andre. Jeg tager vinterjakke på men ikke hue og halstørklæde, Mie ligger i barnevognen når vi er ude og køre med sin lille jakke med hætte på de "triste" dage men på de gode dage har hun bare en lille trøje på. Men hun sover ikke i vognen (kun når vi går tur) og er et barn der let sveder.

Tror uld body kunne være vejen frem for Noa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har støvler med foer og vinterjakke på.

Zoey er i sin flecedragt hvor der er hue i.

Jeg ville tage det varme tøj med og gerne vindtæt, det blæser en del :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Johan har ulddragt, uld futter og uld hue på i barnevognen eller hvis vi skal køre bill m.m. og flyverdragt når vi er på legepladsen og han sidder på jorden :)

Jeg har vinterjakke på og støvler.. og så skal jeg til, at finde min hue frem.. Det er jo sk*de koldt! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carl Emil har en langærmet bomuldsbody på og velour bukser og sokker om dagen. Er vi ude og køre i barnevognen får han hue og en jakke på. Og nu her til weekenden er hans voksipose fundet frem eftersom vi allerede har haft den første nattefrost <_<

Om natten ligger han i en langærmet body af 50 % uld og 50 % bomuld og et par bomuld bukser og sokker.

Lille lækre Noah er jo vant til varme så jeg ville sørge for at tage godt med varmt tøj med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flyverdragt til bæresele, alt som de andre siger, og så endelig noget vandtæt, for det regner ret ofte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak! loveshower.gif

Jeg tager lidt af hvert med til mig selv og uld til Noah, saa han kan varmes inderst. Hvis han saa faar det for varmt, saa hjaelper det jo til at temperere ham. Hvis jeg naar at modtage ulddragten, saa kommer den ogsaa med, ellers maa vi gaa efter lag paa lag og laegge et uldtaeppe under madrassen i barnevognen. :)

Regn...blaest... horse.gifHernede kan man vaelge at blive inde, hvis det regner. De kiggede jo saert paa mig paraply og barnevogn med regnslaglaugh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER