Guest Mul

Måtte lige have luft...

6 indlæg i dette emne

Kender i følelsen af at man bare ikke ved hvad man vil, er træt og kan ingenting overskue? Sådan har jeg det lige for tiden, og homornerne bobler som sindsyg i kroppen på mig! Heldigvis er min kæreste sød og forstående, men det er sgu lige før jeg ikke kan holde mig selv ud!! <_< Ved godt det bliver bedre hen ad vejen, men åh hvor er det træls lige nu!!

Nå men, skulle bare lige have luft.

:kram Heidi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh hvor kan jeg huske det!! Vil bare lige give et :kram2 og sige at du ikke er alene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, sådan en uge har jeg også lige været igennem. Følte mig total doven og havde dårlig samvittighed over for manden konstant. Men når energien er væk må man jo finde sig i at kroppen vil have hvile. Heldigvis skal det nok vende igen, så accepter det mens det står på, og så må du tage revanche senere.

I hvert fald får du lige en kærlig tanke med herfra :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja.. Det tror jeg såmænd vi alle kender til! Og man får dårlig samvittighed, men det kan bare ikke hjælpe noget.. Det meste som sker på nuværende, er ofte udenfor ens hænder alligevel, så det er bedre at acceptere det og få sig hvilet, fremfor at kæmpe imod det. Jeg tror nemlig som der også bliver sagt, at kroppens signaler er et udtryk for behov, så lyt hellere.. :)

:kram2 Og så krydser vi fingre for, at det bliver bedre snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får da heldigvis ikke dårlig samvittighed!

Jeg er træt nu, min mand er nok træt på et andet tidspunkt så hvor jeg tager slæbet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får nu heller ikke dårlig samvittighed, synes bare det er hårdt i øjeblikket! Men ved godt at der bliver bedre:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER