mortilto

sophias vej til denne verden

3 indlæg i dette emne

den 8. december kl 03,18 vågnede jeg og havede murren i maven trode det bare var fordi jeg skulle på wc, så jeg stod op men da jeg kom ud på wc viste jeg der var noget i gære, for det tog til og det trykkede ned af i mit bækken, kl 04,00 vækkede jeg manden og sagde til ham jeg havede fået veer, som dagen gik arbejde jeg med veerne indtil kl 16,45 hvor manden beder mig om at ringe ind på føde gangen, kl 17,35 andkommer vi inde på føde gangen og jeg er 3 cm åben, kort tid efter vi var ankommet der inde kom jeg i badekar for at se om det kunne hjælpe på smertene, da det næsten ikke hjalp valgte jeg at få lagt epi, ca kl 21 blev mit vand taget for at se om det kunne sætte lidt mere fut i veerne. det gjorde det ikke så jeg fik veedrop, kl 05,15 begyndte presseveerne og kl 07,12 er min prinsesse ude hos os, men kort tid efter kom moderkagen ud fin og pæn, men der går kun nogen få minutter fra moderkagen er ude og jeg bliver kørt på oprationsbordt da jeg mistede 1300ml blod, imens jeg lå der i 2 timer så sad manden med vores dejlige datter.

det skal lige siges at jeg kom der ind med ambulance

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder som en barsk omgang, men heldigvis med en lykkelig afslutning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en omgang... men som Mrs. West skriver, så var det med en lykkelig afslutning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER