hej78

må slettes

8 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er indtil nu tabt 17 kg siden oktober og er rigtig stolt af mig selv. Jeg har desværre en vis tendens til humørspisning i slik, is mm og lige nu kæmper jeg en brav kamp for ikke at gøre det og har brug for hjælp, støtte og gode råd til at lade være.

Sgaen er den at vi i går morges ikke havde noget vand i huset. Vi fandt hurtigt ud af at vi er de eneste uden vand og fik fat i vandværkets driftsansvarlige . dvs den lokale vvs. De har nu siden i går morges gået 2 mand dos os, uden at fnde fejlen - de kan ikke grave i den dybfrosne jord - men må hakke det op med nedbrydningshammer - og kan ikke frmesøge vandledningen så de ved ikke dens forløb. De siger nu at vi sikkert ikke får vand i år - og forsikringen dækker intet da det ikk er et brud på stikledningen - hvilket vil sige at vi får hele regningen.

så hvordan skal vi kunne bo 4 mand i et hus uden vand og toilet indtil de finder en løsning, hvad kommer det til at koste (sikkert meget mere end vi har råd til) og hvordan skal det lige gå.

alle disse tanker tumler jeg med og har mest af alt lyst til at grovæde is og chokolade - men så spolerer jeg det hele.

åhh har vist bare brug for et kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

altså min første tanke er at dette må og skal da være dækket af jeres husforsikring. Derudover, skal i have fat i jeres forsikringsselskab, og have den til at stille med sådan en toiletvogn, så i i det mindste kan komme på wc...

Jeg ville med det samme kontakte forsikringsselskabet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre kan du tage en skål med plastikpose over, og så må hver enkelt jo tømme hver gang. Som Gitte siger, så skal du få fat i forsikringsselskabet og få en toiletvogn stillet til rådighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså min første tanke er at dette må og skal da være dækket af jeres husforsikring. Derudover, skal i have fat i jeres forsikringsselskab, og have den til at stille med sådan en toiletvogn, så i i det mindste kan komme på wc...

Jeg ville med det samme kontakte forsikringsselskabet...

Vi har desvæære haft fat i dem og taksatoren sagde at de kun dækkede ved brud på linien - så ingen hjælp derfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har desvæære haft fat i dem og taksatoren sagde at de kun dækkede ved brud på linien - så ingen hjælp derfra

ja men det er noget fis han siger, og det siger han netop, for at i skal give op, og så er der en mindre der skal have dækket deres skade. Tro mig, jeg kender alt til forsikringsselskaber, som forsøger at snyde udenom... Vi kæmpede med Tryg i 10 mdr, da vi havde vandskade i vores kælder. Heldigvis havde vi 2 etager, og kunne bruge stueetagen, mens det hele stod på. Men forsikringen kom til at betale det hele også vores advokat og elregning, fordi de havde trukket det i langdrag, og dermed skulle vi fast have en affugter kørende, hvilket var ret tydeligt at se på elregningen.

Du ringer bare ind igen og melder skaden, og beder om at få en toiletvogn... Men husk at holde fatningen, når du snakker med dem, også selvom de er trælse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vvs'erne har nu fundet ud af at problemet likker udenfor vores grund, hvilket betyder at det er vandværket som skal betale - og de har lovet at de kan lave en midlertidig vandforsyning inden dagen er omme - så det bliver alligevel nytår i vores hjem - og jeg kan slappe af igen

tak for jere råd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vvs'erne har nu fundet ud af at problemet likker udenfor vores grund, hvilket betyder at det er vandværket som skal betale - og de har lovet at de kan lave en midlertidig vandforsyning inden dagen er omme - så det bliver alligevel nytår i vores hjem - og jeg kan slappe af igen

tak for jere råd

set i betragtning af, hvad det kunne havde været, så er det da en dejlig nyhed. I får vand igen og skal ikke kæmpe med forsikringsselskabet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt de har fundet fejlen så i kan slappe lidt af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER