Peter Plys

hjælp til facebook profil

4 indlæg i dette emne

Hej

er der nogen som kan forklarer mig hvordan,jeg laver min facebook profil så alle ikke kan se hvad der er på den

og hvad jeg skriver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mht hvad du skriver af status opdateringer osv, så har jeg set flere af mine FB venner poste den her, så måske du kunne bruge den til noget:

Kære FBvenner.

Kan jeg få jer til at gøre noget for mig???? Jeg vil gerne fortsætte med at være venner med jer, men med de nye ændringer på FB, kan alle og enhver se aktiviteter på min væg. Dette sker, når venner klikker ”Synes om” eller ”Kommentarer”, så kan deres venner også se det.

Desværre kan man ikke selv ændre denne indstilling, fordi facebook har lavet det på denne måde. Så jeg har brug fo...r jeres hjælp. Kun I kan gøre dette for mig. Vær sød at sætte musen over mit navn foroven (I skal ikke klikke), et vindue kommer frem og I flytter nu musen til ”Venner” (også uden at klikke), så går I ned til ”Indstillinger”, klik her og en liste dukker op. FJERN fluebenet ved ”Kommentarer og Synes godt om” ved at klikke på det. Ved at gøre dette, vil min aktivitet ikke længere være offentlig. Mange tak skal I have! Sæt dette på jeres egen væg, så jeres venner kan gøre det samme, altså hvis I værner om jeres privatliv!!! Tusind tak for hjælpen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ovenstående virker ikke- kun så du fremover ikke kan se, hvad dine venner kommenterer og synes godt om ;) Istedet skal du gå ind under privatindstillinger/kontoindstillinger og vinge af udfor "venner"- nogle ting står automatisk som offentlige, så hvis du indstiller alle du kan til venner, så er det kun venner der kan se det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for hjælpen det viker kun at sætte den til venner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER