Mette30

Sidste besøg af sundhedsplejersken

2 indlæg i dette emne

Så blev Viktor afsluttet ved sundhedsplejersken :)

Han blev målt til 81 cm og vejer 10.3 kg - 8.5 måned, så en fin stor lækkermås :loveshower hvor er tiden dog fløjet afsted, havde aldrig i min vildeste fantasi troet på at det gik så stærkt. Kærligheden til ham vokser dag for dag, en kærlighed så stor er svær at forklare for andre der ikke selv har oplevet det :biglove og forstår stadig ikke hvordan vi dog fik tiden til at gå inden han kom til verden, han har da overtaget tiden godt og grundigt må man sige ;)

Ha' en dejlig mandag alle sammen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan kun give dig ret - tiden flyver og jeg aner heller ikke hvad jeg dog fik min tid til at gå med før jeg havde Lise :D kan nogle gange tage mig selv i at virke helt fortabt og ikke ane hvad jeg skal give mig til, hvis hun ligger og sover. Det er dog bare indtil jeg får set mig lidt omkring og det går op for mig hvor meget hjemmet sejler :rolleyes så ved jeg godt hvad jeg kan lave.

Og det med kærligheden kan jeg også kun nikke genkendende til :loveshower troede ikke det kunne lade sig gøre at elske noget så meget, det gør ligefrem ondt nogle gange og jeg er flere gange begyndt at tude bare ved at kigge på hende :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER