Audine

kan I hjælpe mig ?

6 indlæg i dette emne

Min sidste mens. var d. 17 sep. i 5 dage ca. går mellem 27/28 dage imellem - har tjækket på mine ÆL. test men de viser intet endnu, tog en sidst på først på aften i aftes d. 30.

Hvornår burde jeg ca. have ÆL. ??

Vi har haft sex: lørd. d. 22 sep. - tirs. 25 sep. - tors. 27 sep. prøvet igår og idag men glippet pga. børnene ikke ville sove og så ender det med at manden var for træt Er ALT håb ude ??

Han tager medicin, så han ikke så nemt kan få sædafgang, og han begynder på dem igen imorgen, og så frygtet jeg at det var det for denne gang.

Men hvad med det sæd jeg har fået ? eller har der været spildt ?

knuser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Under fanen "graviditet" øverst oppe kan man finde det der hedder en terminsberegner. Ifølge den burde du have ægløsning nu her omkring 1. oktober. Nogle gange kan sædcellerne leve op til 5 dage inde i dig, så der er en chance for at der er sket en befrugtning :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du burde have ÆL 12 til 16 dage efter din menstruations første dag, så hvis du har tidlig ÆL, har I muligvis næsten ramt plet den 27. :)

Nogle mænds sæd kan overleve i 4-5 dage, så chancen er der da. Håber, :hump lykkes for jer her i de næste dage også. Så skulle I da være dækket ret godt ind :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for jeres input. Men her de sidste dage prøvet vi også men manden kunne desværre ikke levere de kære svømmer op til, vi har prøvet over 3 gange men sæden vil bare ikke de sidste par gange :cell :boo

Så det er nok sket for denne gang :boo er så træt af det.... snøft

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså

:kram

Håber det er lykkedes alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jer - ellers må i på den igen i næste cyklus :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER