SarahDK

Trutters Turbo barnedåbsplanlægning...

5 indlæg i dette emne

Vi havde egentlig regnet med at vi skulle holde barnedåb i slutningen af november (evt i december), men der har været lidt problemer med at få kirke, præst og feststed til at gå op i en højere enhed. Så status er nu at dåben med 99% sandsynlighed skal holdes den 21. oktober 2012, skal bare lige have endeligt ok fra kirken på mandag.

Dvs. at der er godt 3 uger til dåben og der skal lidt turbo på planlægningen.

Her lige et billede af Trutter som kom til verden fredag den 24. august 2012.

post-4372-066482900 1348872005_thumb.jpg

Dato: 21. oktober 2012

Kirke/præst:

Navn:

Gudmor/faddere:

Tøj:

Invitationer:

Feststed:

Menu:

Pynt:

Ønskeliste:

Budget:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kirke:

Dåben skal foregå i Gl. Holte kirke, en af de der nymodens kirke som hverken er romantisk eller rigtig pæn. Men det er den kirke jeg "hører" til, hvor jeg selv er døbt og konfirmeret og hvor jeg kommer med mine FDF'ere.

Den præst vi gerne ville have skulle foretage dåben har haft orlov og vi skulle derfor først lige finde ud af hvilke dage han havde gudstjenesten. Han har både døbt og konfirmeret mig, derudover var han præst ved min mors begravelse før jul. Da vi var oppe og tale med ham inden begravelsen kom han med hentydninger til at jeg var gravid og om vi ikke snart skulle have nogle børn, sagde til min mand at "det viste man (manden!) jo ikke altid". Vi sad begge to og sagde at det var jeg ikke og vi ikke lige skulle have børn nu - men gravid det var jeg altså, fandt bare først ud af det 14 dage efter!

post-4372-041089200 1348872206_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feststed:

Efter dåben skal vi da fejre prinsessen lidt og det kommer til at foregå på Frilandsmusset i Lyngby - i den en fløj af Fjellerup Østergård. Det er bare sådan et hyggeligt sted og jeg er så glad for det kunne lade sig gøre at holde det der.

Et lille stemningsbillede:

post-4372-053520300 1349031530_thumb.jpg

post-4372-048653300 1349031178_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Invitation:

Jeg har lavet et lille udkast til en invitation. Er jo ellers en rigtig klip og klister pige, men synes ikke rigtig der er tid til så meget andet end en email-invitation når nu der er så kort tid til.

post-4372-002514800 1349031586_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Invitation:

Jeg har lavet et lille udkast til en invitation. Er jo ellers en rigtig klip og klister pige, men synes ikke rigtig der er tid til så meget andet end en email-invitation når nu der er så kort tid til.

post-4372-002514800 1349031586_thumb.jpg

Super fin invitation :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER