mortilto

baby kuller

1 indlæg i dette emne

så har mig og manden sku fået baby kuller :baby1 vi har lige shoppet en masse baby tøj i dag, da det var billigt og pænt i h&m ligger billeder op af det i morgen der er både til en lille ny og til vores store pige, vi har i alt købt tøj til en lille ny :stork for ca 900 kr i løbet af 2 mdr, ja så det er ikke kun mor her der er skruk det er manden også.... også har vi lige haft den mest hyggelige aften siden vi blev forældre vi har været ude og spise sammen og i morgen skal vi i biffen og se den skallede frisør :loveyou , men vi håber snart at der er en lille en på vej til os igen :gravid :kuller :kuller :kuller, jeg har haft det så underligt de sidste 5 dage jeg kan ikke tage lugten af starinlys og bare ved at åbne vores køleskab o.s.v ja så er jeg ved at kaste op jeg kan ikke tage lugten af det men det kunne jeg før, har ømme :hophop men jeg har sat mig for først at teste når jeg skal/skulle have haft min mens.... men som sagt poster billeder af tøjet imorgen knusss fra morsnarttil2 :kram :kram :kram :kram :bk

post-2-077027100 1349349398_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER