MAMMA_LICIOUS

store børn

9 indlæg i dette emne

Til jer som allerede har børn... hvornår fortæller i de "store" at de skal ha en søs/bror?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fortalte det en uge efter den positive test.

De er 16, 13 og 11 år de store.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok.. vi har en på 8 og 5.. vi skal ha hele familien samlet på lørdag og vil så gerne fortælle det.. hvad synes i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har børn på 2 og 5 og de får det først at vide den dag vi er klar til hele omverdenen må vide det. Vores datter har længe ønsket sig en lillesøster, så hun vil ikke kunne lade være med at fortælle det til alt og alle :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved vores første fælles ville vi først fortælle det når det kunne ses. Børnene var dengang 10, 7 og 4.

Men jeg fik det meget dårligt hvor jeg kastede op konstant, og min dreng på 4 begyndte at få mareridt og var meget ked af det. Det kom frem at han var meget nervøs for mig og troede jeg var meget syg og ville dø, fordi jeg kastede så meget op :(

Så derfor fortalte vi det relativt hurtigt, så min 'sygdom' blev noget godt i stedet.

Næste var det samme problem, så her fik de det også meget hurtigt at vide.

Havde jeg kunnet skjule det ville jeg have ventet så længe som muligt, for det var HÅRDT for de mindste at vente 40 uger. Det var hver dag de spurgte til hvor mange dage der nu var.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carl 'ved' det godt, han forstår det jo ikke men spørger man, hvad har mor i maven, siger han BABY - og han kysser på maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved, at de to store på 5 og 6 bliver glade og ikke vil kunne holde tæt når de har fået det fortalt :loveshower

Og da vi har haft en lidt dum start vil jeg gerne lige et par uger længere frem inden vi siger noget.. Selvom det er svært :whistling

Samtidig er min mor ude at rejse og kommer hjem sidst på måneden, så håber lidt vi kan holde tæt indtil da! Det passer ca med nakkefoldsscanningen og jeg satser lidt på at fortælle det derefter..

Men smatidig har man bare lyst til at fortælle hele verden det :loveshower Specielt efter det fine hjerteblink i går! :biglove

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang var min mands dreng 6 år. Han fik det at vide efter nf. Men det var fordi jeg havde en SA kort forinden. Anden gang fik de det t vide i uge 8 tror jeg. Da vi havde set liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER