Guest M's mor

Color kids højstol

7 indlæg i dette emne

Ja jeg tror den er derfra. Min mor har købt den brugt til os. Der er gul, hvid, rød, grøn og blå mener jeg. Men den trænger til at blive frisket op.

Min mor vidste ikke hvordan for det er sådan som om selve træet er de farver så det er ikke lige til at slibe ned og male. Er der nogen der kender denne højstol og ved hvad man kan gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad vil du gerne have, der sker med den? Skal den have de samme farver, eller males ensfarvet, eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad vil du gerne have, der sker med den? Skal den have de samme farver, eller males ensfarvet, eller?

Den skal gerne have de samme farver synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, nu ved jeg ikke helt hvordan finishen er på stolen. Hvis malingen er sådan lidt gennemsigtig er det vel en slags bejse. Ellers tænker jeg, at jeg ville slibe den grundigt, evt. give den noget grunder og så male i den/de farver, jeg nu synes. Men spørg evt. farvehandleren - han kan sikkert komme med den helt gode løsning.

Held og lykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, nu ved jeg ikke helt hvordan finishen er på stolen. Hvis malingen er sådan lidt gennemsigtig er det vel en slags bejse. Ellers tænker jeg, at jeg ville slibe den grundigt, evt. give den noget grunder og så male i den/de farver, jeg nu synes. Men spørg evt. farvehandleren - han kan sikkert komme med den helt gode løsning.

Held og lykke :balloons

Tusinde tak for dit svar. Altså synes det er svært at forklare hvordan malingen er. Den er sådan som om det er lidt lakeret. Men vi må prøve os lidt frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis den er lakeret, så er det i hvert fald vigtigt at slibe den - ellers kan den nye maling ikke hænge fast :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis den er lakeret, så er det i hvert fald vigtigt at slibe den - ellers kan den nye maling ikke hænge fast :)

Super tak for hjælpen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER