Nitzen1987

Wheely Bug

5 indlæg i dette emne

Hvornår får barnet glæde af en Wheely Bug?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tilde fik én i julegave da hun var 6 mdr :blink Men brugte den faktisk ikke rigtig det første år. Hun syntes den er sjov, men nu er den for lille så det er rigtig ærgeligt, at hun fik en lille og så tidligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror lige jeg kopierer mit indlæg herind også. Jeg synes nemlig stadig ikke at Theo på 14 mdr. har glæde af sin wheely bug:

Theo fik en i dåbsgave og herhjemme har vi ærlig talt lidt svært ved at se hvad han skal bruge den til? :unsure

Han er 14 mdr. men den passer stadig ikke så han kan sidde på den og køre. Er det ikke det der er meningen? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror lige jeg kopierer mit indlæg herind også. Jeg synes nemlig stadig ikke at Theo på 14 mdr. har glæde af sin wheely bug:

Theo fik en i dåbsgave og herhjemme har vi ærlig talt lidt svært ved at se hvad han skal bruge den til? :unsure

Han er 14 mdr. men den passer stadig ikke så han kan sidde på den og køre. Er det ikke det der er meningen? :help

På www.legeakademiet.dk skriver de følgende

Hos Legeakademiet finder du både den lille og den store Wheely Bug model, naturligvis af den originale Wheely Bug. Vi anbefaler oftest den store model, da barnet faktisk godt kan køre på den allerede fra 1½ års alderen. Den lille model er god, hvis der er mange små børn der skal køre på den, ellers er vores vurdering, at de vokser for hurtigt fra den lille Wheely Bug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min erfaring er at de kan køre på den fra 1½ års alderen - men køb den store. Den lille bliver alt for hurtigt for lille.

(og vores teenager kan stadig finde på at bruge vores som stol, så man kan bruge den i maaaange år ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER