Mama

Akupressur armbånd mod kvalme

6 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

Ja, jeg er desværre ramt af meget ekstrem kvalme døgnet rundt, selv når jeg skal sove om natten. Hvis jeg falder i søvn vågner jeg pludselig pga. kvalmen og kaster også op. Så det er rigtig surt at være gravid lige nu. :(

Min læge har rådet mig til at spise pære og melon, men jeg synes ikke rigtig det har hjulpet.

Har søgt på nettet og læste en artikel på apoteket.dk hvor de beskriver et produkt der hedder SEABAND - akupressur armbånd mod kvalme. Nogen af jer der har erfaringer med dette produkt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg brugte dem under min graviditet, men egentligt kun fordi vi havde dem herhjemme i forvejen, men jeg blev RIGTIG glad for at bruge dem! Så dig ud efter sådan nogle - det kan jo da ikke skade at prøve!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var idag nede på apoteket og købe armbåndene, men tør endnu ikke at vurdere om de virker eller ej. Kvalmen er hverfaldt mildnet, så det er også godt. Håber så meget på at kvalmen forsvinder meget snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber de hjælper dig så kvalmen bliver bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg led af en forfærdelig kvalme døgnet rundt :( Kunne absolut ingenting og var bare frygtelig ynkelig i 10 uger..

Men det hjalp helt vildt at gå til en akupunktør.. Hun gave mig selvfølgelig nåle i og da hun tog dem ud satte hun små kugler, hvor nålen havde siddet og hun sagde at de har samme virkning som seaband armbåndet, så her hjalp det rigtig meget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ramt af kvalme og har været det fra start af. Jeg har også SEABAND men synes ikke de hjalp for godt men nu hvor jeg stadig døjes med kvalme kan det godt hjælpe med at tage dem på og evt. få manden til at trykke ind på dem et kvarter tids. Jeg får akupunktur for kvalmen hvilket var det der fik kvalmen til at vende ved mig så kan kun anbefale at prøve at snakke med din læge om du kan få suppleret op med akupunktur og så gå med seaband til hverdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER